Lieve romydani1719 Moppie...hele dikke knuffel voor jou..je man..en dani Denk de hele dag aan jullie...veel sterkte voor jullie... Xxx diana
och meid wat afschuwelijk! ik las net dit topic en ik wilde een kaarsje branden, maar ik lees nu tot mijn grote schrik dat je dochtertje is overleden. gefeliciteerd met de geboorte van jullie Alissa, mooie naam. Ik hoop dat jullie dit een plekje kunnen geven, het lijkt me ontzettend moeilijk. RomyDani1719 ontzettend veel sterkte gewenst, en een dikke knuffel.
Wat onmenselijk dat jullie dit weer mee moeten maken! Om een kindje te verliezen is echt erg en dan moeten jullie dit 2 keer mee maken. Zo oneerlijk! Heel veel sterkte toegewenst! Wat een moeilijke tijd gaat dit worden voor jullie..
Wat een verschrikkelijke nachtmerrie, onmenselijk zwaar om daar uit te komen. Gelukkig hebben jullie nog jullie mannetje. Heel veel kracht en sterkte toegewenst.
Nee nee nee dat mag echt niet!! Verschrikkelijk! 1x is al te erg, nu twee prachtige meisjes in de hemel.. wat een nachtmerrie.. Gefeliciteerd met de geboorte maar helaas ook gecondoleerd en heel erg veel sterkte.
Ow jeetje, wat heftig, de 2de al, en de eerste met 41.5 pfffffff echt een nachtmerrie, heel veel sterkte!