Wat verschrikkelijk Ik wens jullie onwijs veel sterkte! Ik heb er geen woorden voor, wat moeten zijn ouders zich machteloos voelen
ohhh..wat een verschrikkelijk bericht om te krijgen als ouders....krijg er kippevel van.. 12 jaar........zo jong... Heel veel sterkte...
Ook ik heb een kaarsje gebrand voor je neefje, heel veel sterkte meid en hoop dat ie er bovenop komt! Kinderen zijn vaak sterker dan we denken en hebben veel kracht om door te vechten dus hou de hoop! (K)
Verschrikkelijk...mijn dochter is bijna 12...wat moet dit ondraagelijk zijn.Leef met jullie mee,veel sterkte.
Ik ben er stil van. Dit is geen leeftijd om al heen te moeten gaan. Zit echt met tranen in mijn ogen. Onwijs veel sterkte.............
Wat een vreselijk bericht voor jullie hele familie en je neefje zelf. Heeft hij er zelf besef van? En is er nog met hem te praten? Heel veel sterkte voor jullie allemaal gewenst! Ik ga toch nog een kaarsje aansteken. Liefs, Josien
Heel veel sterkte van mij toegewenst. Ik hoop op een wonder. Wat verschrikkelijk zeg, zo machteloos...
ook ik wil jou en jou familie erg veel sterkte toewensen in deze moeilijke tijd. Het leven is soms zo oneerlijk!