Ik ben sinds april dit jaar gestopt met de pil. Vanaf juni had ik een normale cyclus van 28 dagen. Mijn laatste normale menstruatie was op 20/8. Plots kreeg ik op 09/09 last van bruinverlies. Dit heeft ongeveer 4 dagen geduurd. Vervolgens daarna niks meer... alleen heel veel slijmverlies Daarna heb ik op 08/10 een heel klein beetje bloed verloren, maar veel minder dan een normale menstruatie. Ik heb toen een zwangerschapstest gedaan, die was negatief. Nu heb ik sinds enkele weken last van heel veel pukkeltjes op mijn rug en in mijn gezicht, ik heb ook een vette huid in mijn gezicht (dit heb ik anders nooit), mijn buik is constant opgeblazen, mijn darmen rommelen, heb een beetje last van diarree, ben al 2,5 kg aangekomen, kan moeilijk slapen, heb hoofdpijn en sinds een paar dagen doen mijn tepels pijn als ik ze aanraak. Mijn zwangerschapstest is nog steeds negatief. Zou het kunnen dat ik toch zwanger ben?
Alles is mogelijk natuurlijk! Alleen kan je lichaam je zo voor de gek houden. Toen we bezig waren voor onze Chloé ben ik er zelf ook een aantal keren flink ingetuind. Echter.. enkel een zwangerschapstest en/of bloedtest bij de huisarts zal het verlossende woord geven. Nog even een testje wagen dus?