Lieve zwangere meiden, Ik heb 13 jaar (met een korte pauze van 3 mnd) achterlkaar de pil geslikt. Eind nov 2008 gestop met de pil. 3 maanden heel ziek van ontpillen geweest. Iedereen om mij heen wordt maar zwanger. Na hoe lang waren jullie zwanger? xx
Ik had ook 13 jaar de pil geslikt en werd bij Kyra in ronde 2 zwanger. Daarna weer aan de pil en bij Dinja in ronde 1 zwanger. Succes!
Jeetje duurt allemaal best wel even he bij iedereen... Had ik nooit zo verwacht. Wist wel dat het niet vandaag op morgen gebeurde maar gemm. blijkt 6 - 12 maanden heel gangbraar geloof ik... Wordt ons jonge vrouwen toch niet altijd heel duidelijk verteld... Wij zijn nu in de tweede ronde...
kindje nr 1 - ronde 24 (is helaas een miskraam geworden) kindje nr 2 - ronde 4 (na de miskraam) kindje nr 3 - ronde 6 Groetjes anita
3e ronde, 2e waarin ik ook een gezond bmi had (20, daarvoor onder 19/18 ). Had het nooit verwacht zo snel na een periode ondergewicht.
bij mn eerste was ik in de 2e ronde zwanger bij de tweede was ik in de eerste ronde zwanger, dit werd helaas een mk, toen een ronde waarin ik geen ei had, en nu weer zwanger (dus eigenlijk ook meteen weer eerste ronde)
in oktober gestopt maar werd een half jaar niet ongi nu eerste keer eisprong gehad en gelijk raak in ronde 1
Ik heb geen exact aantal maar wij hebben er 8jr over gedaan. Ik bne 3keer geopereerd en ik heb 7x IUI gehad en eindelijk met de eerste IVF waren we zwanger Het voeld bijna als eerste keer want ik ben zo vrezelijk dank baar dat de IVF niet een keer mislukt is..........ik weet niet of ik dat verdriet had kunnen hebben
mijn eerst onverwachts door de pil heen mijn 2de kindje in 1 keer nu mijn 3de 1 maand ontpillen daarna gelijk zwanger