Vanavond rond 19.15 uur eens zo'n predictor vroegtest gedaan (ondanks de nega verhalen) en ook die is positief! Streep veel duidelijker dan de streep op de test in mijn album. En deze predictor streep kwam er direct te staan, zelfs nog voordat de controle streep er kwam. Ik zal morgenochtend hiervan ook even een foto in mijn album zetten! We wachten maar weer af haha! Want we kennen allemaal de verhalen van predictor.
Hoera, spannend hoor! Ik zie in je album wel de streepjes. Heeeeeeeeel licht! maar wel streepje. Succes!
Ik zie ook een streepje... heel, heel erg licht! Ik hoop dat je na NOD een knal test hebt. Maar houd er rekening mee dat er voor NOD nog veel mis kan gaan... Hoop ik niet voor je natuurlijk. Groetjes Cyntje78
Ow wat spannend zeg, heb me even door dit topic heen gelezen en wat lijkt me dit toch een spannende tijd.. Hopelijk mag ik ook snel in dezelfde situatie terecht komen.. Heb alleen eens even vraagje tussendoor.. Ik lees hier op het forum vaker MMM??? Wat betekend dit, kom er maar niet achter.. Sorry voor de onderbreking van dit fijne topic, hoop dat iemand wil antwoorden, ben ik weer een stapje wijzer haha.. Heel veel succes meid! Hoop dat de lijntjes gaan knallen de komende dagen!
MMM = medische malle molen . Wat betekent dat je in het ziekenhuis loopt voor eventuele behandeling Nu staat er een nieuwe test in mijn album. Streep is inmiddels weer lichter geworden want de test is van gisterenavond, maarja.
Hij is echt heel erg licht, ja je kent de verhalen van predictor al maar wil je toch ook de mijne even vertellen, ik heb ook positesten gehad van predictor en om j eerlijk te zeggen. hij zag er net zo uit als de joune. en ik ben helaas ook ongesteld geworden. Maar op die andere kan je idd eeeeen heeeeeeeeeel licht streepje zien dat zou wel kunnen betekenen dat je zwanger bent. ik zal na 48 uur nog een testje halen 2 voor 5 van kv die liegen echt bijna nooit!! en heel voordelig Ohw ik hoop het wel voor je hoor en idd joun pendel klopte dan