Hoi hoi, Al een paar dagen die ik ovutesten omdat dit weekend mijn eisprong zou moeten zijn.. Nu heb ik wel alle pijntjes die bij de eisprong horen en die ik normaal dan ook voel, alleen blijven mijn testen vaag. De test streep word nog steeds niet zoals de controle streep. Nu ben ik gewoon bang dat ik misschien helemaal niet vruchtbaar ben. Of zijn dit wel juiste streepjes? Kunnen jullie eens kijken en je mening hierover geven? Thanks! Bekijk bijlage 129844
ze moeten echt donkerder worden. Misschien is je cyclus nu wat langer waardoor je eisprong later is? Gewoon even blijven testen en regelmatig klussen. Meer kan ik je helaas ook niet vertellen.
Hier zit geen positieve test tussen. Nog even doortesten is mijn advies. Bij mij bleek mijn eisprong ook op een hele andere dag (later) dan dat ik hem eigenlijk had verwacht.
Nou.... ik ga maar een berg van die dingen bestellen hoor... Heeft het nu wel zin om te klussen dan?? Wat betekend het nou precies als de test streep echt donker is?? Sorry hoor, maar het is echt nieuw voor mij.
Deze zijn nog lang niet positief.. Gewoon doortesten! Ik had deze ronde ineens pas op dag 30 en 31 positieve testen, terwijl mijn cyclus hiervoor ook veel korter was.
Dank jullie wel voor het meekijken.. Ik ga maar eens nieuwe testen bestellen. Ik heb gister en eergister geklust, ik zal dan vanavond maar overslaan denk ik Hoe zit het nou precies met het drinken voordat je de test doet? Ik deed hem nu steeds in de ochtend rond 11uur, NIET met ochtend urine. Maar ik hoor ook zoveel verhalen over dat je 4uur voor het testen beter niks kan drinken, onzin of waar??? Ik wilde namelijk nu in de avond tussen 6 en 7 gaan testen omdat dat kwa tijd toch wat makkelijker is.
Het beste is testen in de ochtend/begin middag en niet met ochtendurine. Geadviseerd is om de paar uur voor de test niet te veel te drinken en niet naar het toilet te gaan. Als je test positief is, dan betekent dat dat binnen 24-36 uur daarna je ei springt. Het beste kun je dan die avond sex hebben. Het kan ook de volgende dag, maar een eicel is niet zo lang vruchtbaar, dus het beste is als er al zaadcellen liggen te wachten als hij springt. Of het zin heeft om nu sex te hebben... Tja... zaadcellen leven wel een aantal dagen en de boel regelmatig verversen zorgt ook voor beter zaad. Maar als je mannetje verder geen problemen heeft (slecht zaad) dan mag je gewoon sexen wanneer je wilt. Niet omdat het zin heeft, maar gewoon voor het lekker
Gister om 6uur nog getest en dit is hem van net een kwartier geleden. Positief toch???? Nu moet ik nog de hele dag wachten tot mijn vent thuis komt, ben ik bang dat ik straks te laat ben pffff.... Bekijk bijlage 130017
Nee..je krijgt eerst je LH piek en daarna kan er pas een eitje springen... en toen ik zwanger ben geraakt, heb ik op de dag van mijn ei niet eens geklust. Goede zwemmers leven wel even hoor
Goofie: mijn ovulatietest zag er gisteren exact zo uit!!! En ik heb hem als positief geinterpreteerd. In de bijsluiter staat dat de teststreep net zo donker (of donkerder) moet zijn om positief te zijn. En hij is net zo donker, dus wat mij betreft positief. En je hebt nog genoeg tijd hoor. Gewoon vanavond aan de klus en dan ben je mooi op tijd. Na een positieve test is het het beste om na 24 uur te klussen. Dus als je het vanavond zou doen ben je ruim op tijd. Misschien zelfs morgen ook nog een keertje
Ik heb op de laaste ronde ook met een positive ovtest later op de avond geklust en de volgende morgen rond 11 uur getest en deze was echt knal positief en verder niet meer geklust, maar het resultaat is er. Succes