Hoi meiden! Gister (11dpo) had ik weer een licht tuurstreepje op mijn test en op de test van vanmorgen lijkt hij al ietsiepietsie duidelijker. Tussen deze testen zit ongeveer 12 uur verschil. Ik hoop zo erg dat ze deze keer gaan oplopen en dat ik een goede zwangerschap in mag gaan! Spannend Hopelijk kan ik dit topic straks eindigen met een mooie knaltest!
Bedankt voor jullie reacties meiden, erg lief! De symptomen zijn wel aanwezig, maar nog in lichte mate. Mijn borsten doen wel wat pijn, maar ze zijn niet gespannen, nog zacht. Verder voel ik de hele tijd een soort spanning en lichte krampjes in mijn onderbuik, dus er is zeker iets gaande daar Ben benieuwd wat de test morgen laat zien!
Jaaaa mijn testen lopen op!!! Yessss!! Ohh wat ben ik blij! Deze test van vandaag op 13dpo is nu al donkerder dan de donkerste test van m'n vorige ronde. Het lijkt er tot nu toe op, dat het goed gaat!!! 💕 Deze foto is na 5-10 minuten gemaakt en het streepje is echt roze: :
Hih bedankt meiden! 😃 Tot zaterdag blijf ik nog een beetje voorzichtig, dan is mijn nod 😊 Daarna ga ik volledig genieten! Ehm.. Met de bijbehorende onzekerheden 😁
Bedankt voor jullie berichtjes en felicitaties <3 Ik zal zo meteen een foto plaatsen die ik net heb gemaakt van de test, daar is hij al wat beter opgedroogd en bij gekleurd!