gisteren een temp dipje, nu weer omhoog, wat betekend dit

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door onze wens, 16 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hoi meiden,

ik heb dinsdag een dipje gehad van 0.1 en gisteren weer 1 van 0.2.
    tevens heb ik al 3 dagen soort van steken in mijn zij. waarbij gisteren een gevoel alsof iets samentrek en weer ontspant.

kan iemand mij vertellen of dit wijst op innesteling.

ik weet ik ben in december ook zwanger geweest en had toen ook steken in mijn zij maar van dat samentrekken staat me niets meer bij.

wat denken jullie ziet dit er positief uit of ben ik te optimistisch.
    zie mijn temp.kaartje.

ik durf nog niet goed te hopen.
    (al doe ik het al wel stiekem steeds een beetje meer)

2. sim1612

sim1612 Bekend lid

10 jul 2009
    536
    0
    0
    overijssel
    Het is lastig om in zo`n vroeg stadium iets over te zeggen. De 1 voelt wel wat met innestelen en de ander helemaal niets....
    FF geeft aan dat een dip in temp vanaf dag 6 t\m 10 ( weet de exacte dagen niet meer zo uit mijn hoofd, maar veel zit ik er niet naast ) een goede kans heeft op een evt zwangerschap...maar dat hoeft niet! Er zijn ook mensen die zo`n dip hebben en niet zwanger zijn.....Eigenlijk zit er niets anders op dan af te wachten....hoe vervelend dat ook is....weet er zelf ook alles van ;)

Hopelijk betekent voor jou deze dip een zwangerschap! Succes!!!

3. Lotte1981

Lotte1981 Actief lid

9 jun 2009
    432
    0
    0
    Het kan betekenen dat je inderdaad een innesteling hebt, maar dan moet je temperatuur de komende dagen wel omhoog gaan!
    Het kan ook "niets" betekenen, ik had ook 2 van die dipjes, daarna ging mn temp omhoog maar werd toch ongie...
    Dus nu kan echt alles nog (al hoop ik dat je gevoel goed is :))

Deel Deze Pagina