Wanneer was mijn eisprong (overtijd)

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Zwaan90, 17 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zwaan90

Zwaan90 Lid

16 jan 2014
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Ladies,

Graag zou ik ook van jullie wat hulp willen.
    Ik ben nu enkele dagen over tijd.
    Zaterdag was ik een dag over tijd en heb ik een test gedaan.
    Deze bleek helaas negatief.

Een beetje boos gooide ik toen de handdoek in de ring:x.
    Ik dacht: "nou als ik niet zwanger ben hoef ik ook niet over tijd te zijn, dan wordt ik vast morgen ongesteld."

De volgende dag had ik me er al helemaal overheen gezet, het is pas onze eerste ronde en we hebben alle tijd.

Nu is het al maandag, en nog steeds ben ik niet ongesteld. Mijn moeder vroeg gister of ik in verwachting was en ik vertelde haar de situatie; dat ik een negatieve test had en dus niet zwanger...

Nu zegt mijn moeder ineens dat ik best wel in verwachting kan zijn maar dat ik misschien te vroeg getest heb. Vanmorgen heb ik dit even met de huisarts gecheckt en die bevestigde dit!

Nu herinnerde ik me, dat hier op het forum werd gezegd dat ik een ietsje late eisprong had, en nu denk ik misschien dat door die late eisprong, misschien ook een latere innesteling dan gebruikelijk heeft plaatsgevonden, en dat heel misschien daardoor de test negatief was.

Kunnen jullie me helpen om mijn eisprong te ontdekken van deze maand. Op jullie verzoek heb ik nu fertility friend gebruikt.

PS: Mijn afgelopen cycli waren 28, 31 en 28 dagen lang. Ik heb in zes maanden dat ik temperatuur nooit een cycli gehad langer dan 31 dagen (meestal dus 28)

http://www.fertilityfriend.com/ttc/chartgraph_module.php

2. Heleen80

Heleen80 Lid

14 mrt 2013
    70
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi Zwaan, Ik zie je tempkaartje niet als ik op de link klik. Misschien ligt het aan mijn PC? Of, als er meer mensen zijn die het niet kunnen zien , moet je misschien even op een andere manier de link toevoegen?
    Groet,
    Heleen

3. nana84

nana84 Fanatiek lid

18 jul 2013
    1.003
    9
    38
    Je link werkt niet!
    Ik snap niet helemaal dat je kunt zeggen dat je overtijd bent terwijl je niet weet of en wanneer je eisprong is geweest..

Deel Deze Pagina