Kan iemand pendelen over wanneer positief zw test?

Discussie in 'Pendelen' gestart door AndijkGirl, 26 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo allemaal!

Ik heb even een vraag. Ik heb ergens een keer gelezen over pendelen. Het kan voorspellen (niet altijd betrouwbaar maar goed) wat voor geslacht je ongeboren of toekomstige kindje krijgt, en wanneer je een positieve zwangerschapstest krijgt.

Met dat laatste ben ik nieuwschierig naar.

Zou iemand voor mij kunnen pendelen wanneer ik een positieve zwangerschapstest krijg? Je mag het hier in het forum neerzetten of je stuurt mij een pb.

Groetjes, Sandra

2. Mikjez

Mikjez Bekend lid

22 mrt 2011
    651
    0
    0
    ZH, Nedeland
    Het is echt de bedoeling dat je even zelf na gaat wie er op dit moment pendelen.. Deze dames doen het voor de lol en in hun vrije tijd en als je dan gependeld wilt worden, is het een kleine moeite om even de berichtjes door te scannen, want ze allemaal lezen hoeft niet eens, je ziet in een topic snel genoeg of diegene pendelt of niet :)

Liefs!

3. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    gewoon in het topic pendelen kijken daar staat in wie er pendelt en wanneer enz

4. Ow oke.

Dan zal ik dat gaan doen! Is ook zeker niet mijn bedoeling om het snel snel te doen ofzo hoor! Maar van mij kan dit topic dan gesloten worden en dan ga ik wel bij de andere topics kijken!

Bedankt!

Deel Deze Pagina