Hallo allemaal, ik ben sinds vandaag lid van dit forum. Ik heb al behoorlijk veel van jullie topics gelezen in de hoop antwoord te vinden op mijn vraag maar heb dit helaas nog niet gevonden dus vandaar; Ik gebruik nu dik een half jaar de persona computer als anticonceptie. Nu heb ik alleen nog nooit een ei symbool gehad terwijl ik op mijn teststaafjes toch elke keer duidelijk 2 streepjes zie (waarvan de rechter soms dikker dan de linker) Ik heb begrepen dat dat op een eisprong duidt, toch? Het gekke is nu alleen dat ik op dag 12 van mijn cyclys een duidelijk rechterstreepje zag (naast het linkerstreepje) maar deze de 13e dag weer weg was en nu al weer 3 dagen (14,15 en 16) weer duidelijk aanwezig is. Dus kort gezegd heb ik al 4 dagen 2 streepjes op mijn teststaafjes staan. Wat betekend dit? Hoop dat iemand me kan adviseren/informeren!! Alvast bedankt
Waar heb jij je persona gekocht? is hij wel gereset geweest??? in de gebruiksaanwijzing staat als je de eerste en tweede ronde geen ei-symbool krijgt om contact op te nemen met persona....
hey, ik heb de persona nieuw gekocht. Dus heb hem niet hoeven resetten. Ik heb er zelf ook aan zitten denken persona te bellen maar aangezien ik elke maand ongeveer 20 rode dagen heb (vanaf dag 6 tot dag 26) dacht ik dat hij wel werkt... Maar moet ik me nu zorgen maken dat ik geen eisprong heb, denk je?
Weet ik niet... Wat je ZOU kunnen doen... is naast persona temperaturen..... ik heb twee maanden persona gebruikt... en tweede maand geen eisymbool gehad... bleek middels temperaturen dat ik een belachelijk vroege ei had gehad... (op dag 10 ipv dag 22 de maand ervoor) ik ben dus nu ook op een groene dag zwanger geraakt.....