Ik zou tussendoor nog wel een paar keer testen hoor. Want ik zou z,n test niet helemaal vertrouwen. Ook gek dat je HA geen bloedtest heeft gedaan. Ik heb al zo vaak getest met KV testen en de streep heeft altijd op dezelfde plek gestaan. Wel had ik vaak last van roze vlekken op de test. Ik feliciteer je vast voorzichtig en hoop dat je een betere test in handen mag hebben een deze dagen
volgende week nog eens testen en gewoon afwachten zei ze want je kunt nu toch weinig zeggen ze ha en vk alleen ik had geen roze vlek dat is het hem juist als die nu helemaal gevlekt was dan zeg ik ook van is niet goed .. maar die kwaatjes duiden er ook op zegt ze en nu heb je ze ook wel tijdens je vruchtbare periode maar niet wat de moeheid betreft en veel plassen ma ja ik wacht ff af meer kan je nu niet doen brrr wel lastig maar ja moet maar liefs
Hoi Angel74. Wat spannend allemaal en ik wil je ook graag voorzichtig feliciteren. groetjes van Essie.
Gefeliciteerd!! Ik hoop voor je dat je 6juli een goed bericht krijgt...............trouwens als je 5wkn zwanger ben dan kunnen ze het volgende week als zien of het goed gaat en of er een eizakje in je baarmoeder zit. Gezien dat je een bloeding gehad heb is het helemaal niet gek om even iets eerder te gaan kijken. Of ben ik nu te voorbaarig????
dank je maar kan het nog niet echt geloven komt nog wel hoop ik ja dat vroeg ik ook al maar heb een echo via een screencenter en hun doen pas vanaf 8 wk dus duurt wel lang ja .. maar moet maandag na de gyn voor een strijkje maar dat gaat dus niet door dan maar goed hoop wel dat ik in het ziekenhuis een echo zou kunnen krijgen dan ben ik denk ik toch gerust gestelde dan nu en hoop dat als het goed is ook wat kan gaan genieten ...
Ik heb het ook een keer gehad met zo'n kruidvat test. Die heb ik toen ook opengebroken omdat ik dacht iets te zien, maar toen stond er ook een kromme lijn. Ik was toen niet zwanger. Omdat je wat ik in je album kan zien twee positieve testen hebt, denk ik ook dat je zwanger bent of geweest. Ik hoop voor jou natuurlijk het eerste. Ik zou morgenochtend nog eens testen en dan met een predictor ofzo. Die gaven bij mij op de dag van nod duidelijk positief aan.
allereerst van harte gefeliciteerd lekker genieten meid .. ja vind het ook een hele rare streep was die van jou toen net zo of anders ??? ik wacht nog even tot maandag en dan test ik nog even een keer ... in de hoop dat ie dan wel een normale streep geeft of helaas miss wel niks afwachten hoop het beste ... voel me wel zwanger en nog steeds trekken in beide liezen en onderbuik maar geen kramp (ook niet gehad ) gister die slijmprop ook heel doorzichtig je zag het echt (sorry) in de wc liggen dacht echt heeeee wat is dit nu weer ... plus mijn borsten niet pijnlijk maar gevoeliger en anders dan als ik mijn ei heb gehad ... heb ook nog nooit voor mijn ei last gehad van mijn boobs .... en veel plassen ....
Je hebt wel echt alle symtomen van een zwangerschap hoor! Ik hoop dat ze maandag in het ziekenhuis even een inwendige echo voor je kunnen maken dan heb je tenminste zekerheid want dit is ook niks!
nou ja ik vind het ook best wel moeilijk pff heb al een paar tranen gelaten gewoon van de onzekerheid denk ik .... heb net gebeld met de gyn dus ze zei al ..kom maandag maar gewoon en dan bespreek je het ff met haar en dan kan zij wel even beslissen of er een echo gemaakt wordt of niet ( hoop het wel)
Die lijn was bij mij toen net zo. Ik dacht toen nog: wat een achterlijke testen, die doen we dus niet meer. Die trekken in je liezen en dat gevoel in je onderbuik herken ik ook goed hoor. Heb ik ook. En het is anders als menstruatiepijn. Nu wordt het iets minder, ik denk dat het met innesteling te maken had. En gevoelige borsten heb ik ook. Heel erg en het wordt alleen maar erger. Ik vind het knap dat je tot maandag kan wachten met testen. Ik zou het niet kunnen.
goedemorgen romy.. geleliciteerd met je zwangerschap zeker een rare streep ja.. was die bij jou ook gewoon posi dan?? en vind het ook heel zwaar om tot maandag te wachten maar ja stel dat ik minder snel hcg aanmaak dan kan ik gewoon beter nog ff wachten tot volgende week en hoop dat ik maandag bij de vk waar ik een afspraak heb (strijkje) een echo krijg dan hoop ik miss iets wijzer te worden ... mijn boobs doen niet zo heel pijn hoor alleen voel ze beter en ze voelen anders aan .. wel moe en heeel veel plassen ..zware benen en als ik loop heb ik minder last van mijn liezen en het is gelukkig niet heel de dag door dat ik daar last van heb ...en dan af en toe van die rare plopjes of belletjes in mijn buik echt vreemd haha ...
Ik hoop echt dat je maandag wat meer zekerheid krijgt hoor!! Wij hebben in het begin ook heel veel onzekerheid gehad en die werd pas weggenomen met 7wkn dus wij weten er alles van! Sterkte die weekend!
dank je sloppyslayer ja had je dat ook nou is zeker niks nee die onzekerheid maar gaat alles goed bij jou nu?? ik las dat jullie een meid krijgen nou leuk joh geniet er lekker van ... liefs angel
hoi meiden net de uitslag gehad van het bloed maar helaas waar ik al bang voor was niet goed waarschijnlijk toch vroeg mis gegaan de bloeding van 5 juni
zit ons zeker niet mee klopt als ik die test niet had gedaan had ik het waarscheinlijk ook niet geweten hcg stond op 2
ja dat doe ik ook maar laat voorlopig de afspraak van 6juli voor de echo ook nog staan dan weet ik ook zeker dat er niks anders mis is want weet nu ook totaal niet wanneer ik dan mijn ei gehad moet hebben want mijn temp is niet onder de 36.7 geweest sins 4 juni dus dat is ook wel raar vind ik ja vorige week 1 x 36.6 maar verder alleen maar 36.7 en 36.9