Hallo allemaal Moet even mijn verhaal kwijt, want manlief is zó nuchter en ik word helemaal gek van mezelf, haha! Half januari heb ik na een missed abortion (10 wkn) een curretage gehad. Na 28 dgn gelukkig alweer gemenstrueerd, voor de curretage was mijn cyclus 35 dgen. Na mijn menstruatie hebben we niet bewust geklust, omdat ik er gevoelsmatig nog niet helemaal klaar voor was. Toch hebben we een aantal keer onveilig gevreeën . Zo'n twee weken geleden kreeg ik ontzettende kramp, wat leek op de kramp na de curretage. Meteen ontzettend bezorgd dat er misschien iets was blijven zitten, maar de kramp hield na een dag of twee/drie weer op. Ongeveer een week geleden begon ik last te krijgen van vlagen van misselijkheid, precies zoals bij mijn eerste zwangerschap. De misselijkheid wordt iedere dag een beetje erger. Mijn bh's zijn (weer) te klein, ik pas mijn bh's van de vorige keer weer... Op dit moment zit ik op dag 31, wat kan betekenen dat ik 3 dagen overtijd ben, gekeken naar mijn laatste cyclus van 28 dagen, óf nog 4 dagen voor mijn NOD zit, uitgaande van mijn cyclus voor de mk. Uiteraard een aantal testen versleten: - Vorige week woensdag al 2 (Idyl), allebei negatief. - Gisteravond een zeer dun pennenstreepje te zien (cb+) absoluut geen indrooglijntje, maar ik was niet overtuigd. - Vanochtend met ochtendurine (cb+) na de test eerst per ongeluk op de badkamervloer te hebben laten vallen (het was nog vroeg...) een negatieve test. Zwanger, niet zwanger, is er iets mis na curretage, test ik te vroeg, zeer vroege miskraam, ingebeelde zwangerschap, buikgriepje??? Ieder pijntje of uitblijvend pijntje wordt geanalyseerd. Daarbij de angst dat áls ik zwanger mag zijn, dat het dan weer mis kan gaan en ik dus vooral geen stress wil/mag hebben... Bah! Wat denken jullie?? Is er iemand die dit herkent, of ben ik echt aan het doordraaien?
Ik denk dat je gewoon de testen moet halen van kruidvat 2 voor 5 euro! Zijn het meest hcg gevoelig en anders een digitale clearblue halen! Dat met die plusjes is niks en die van kruidvat zijn 2 streepjes! IK hoop voor je dat je positief test meid! Ik heb in december ook een mk gehad en hoop deze maand ook dat het eindelijk weer raak is! Vooral omdat mijn broertje nu ook papa word (en toch jaloers ben) en het leuk vind, als ze van dezelfde leeftijd zijn! succes meis en laat het nog even weten xxx liek
Dank je wel voor je reactie Ik ga vanmiddag even de stad in om kruidvat leeg te kopen Voor de zekerheid toch maar even testen. Ondertussen begin ik helaas steeds meer het gevoel te krijgen dat ik gewoon ongesteld ga worden zondag en dat mijn cyclus weer gewoon 35 dagen zal zijn. De misselijkheid komt dan waarschijnlijk door foliumzuur, daar had ik de vorige keer ook zo'n last van. Heb jij je NOD al gehad? XCatoo
Ach meis, als je eventueel krampjes krijgt kan het ook van de innestelling komen he! Ik had 21/22 maart mijn eisprong, kwam s'avonds opzetten flink geklust en die dag er na ook! Mijn nod is 2 april en heb nu ook weer lichte "ongesteldheisdskrampjes", maar die had ik vorige maand ook! En nu moet ik me echt in gaan houden om niet te testen voor mijn nod! Ik hoop echt zo dat het raak is, maar ach misselijk en zo, je lichaam kan je ook heel erg voor de gek houden he! Maar ik probeer er ook niet teveel mee bezig te zijn, maar het gaat ongemerkt! Nou laat het maar f weten, en pff zo'n lange cyclus, ben blij dat ik tussen de 25 en 27 dagen zit! Ik ga duimen voor je x liek
Oef, nog een weekje te gaan dus... Komt vast goed! Lastig om niet te testen he? Ik ben vanmorgen ongesteld geworden . Balen van die lange cyclus he, hoopte na de mk te blijven steken op 28, maar helaas. Nu even second thoughts of we wel of niet aan de klus gaan de volgende periode. Was nu ook weer zó teleurgesteld. Gestrest/ongedurig is misschien niet het goede woord, maar mijn gevoel is erg onrustig en schiet alle kanten op: wel-niet, ja-nee . Vriendlief wil wel graag en denkt dat mijn gevoel vast wel weer komt. Volgens hem is het waarschijnlijk toch niet in een keer raak en ben ik er vast klaar voor als het zover is. Ach, heb nog minstens een week de tijd om te beslissen. Succes met niet testen... duim duim duim! XCatoo