Nou heb net weer een test gedaan en krijg hetzelfde? vandaag is mijn nod!! Ik hoop dat hij morgen donkerder is anders is het denk ik niet goed! Pff wil duidelijkheid!!
Naatje misschien stijgt ons HCG niet zo snel,dar kan best...nog geen zorgen maken..! Probeer ik ook niet..
Dit was de test vanmorgen met ochtendurine.. Morgent est ik niet,maandag weer... Bekijk bijlage 139972
ik zie lichte streepejs. ik denk dat het zo kan zijn, maar durf nog niet te feliciteren. Hopelijk snel een duidelijke test
Helaas.. Ik heb buikpijn en ben ongesteld geworden!! Het is helder rood bloedverlies!! Hou het maar op een menstruatie en geen vmk! Groetjes naat
hangt er vanaf of het doorzet meis! Nog niet alle alle hoop verliezen (en dat zeg ik met 5 miskramen en nog een aantal vmk)
hey meis ik denk zwanger!!! ik had ook een heel lichte test met 11 dpo (hoezo ongeduldig hahaha)13dpo was ie al donkerder en nu nog steeds niet ongesteld dus nog steeds zwanger!!!zie mijn foto album
ow wat een muts ben ik....ik zag je laatste berichtje nu pas staan... maar idd nog niet alle hoop opgeven
Jullie zijn lief!! Heb geen buikpijn of menstruatie krampen meer en ben nog steeds misselijk! De test van vanmorgen is wel lichter als gisteren? En heb nu een tampon in en net verwisseld en het is helder rood en ja ik weet natuurlijk vanmiddag of het echt doorzet of niet! Ik hou jullie op de hoogte! X
Hmmm naatje balen zeg Helder rood is meestal wel menstruatie ja maar idd niet de hoop verliezen hoor! Ik heb van woensdag tot vrijdag licht roze verlies gehad en nu niks meer, ook een temp dip...maar mijn temp was vanmorge gewoon nog 37.1 best hoog toch...? Ik lees zoveel negatieve verhalen over de CB plusje...dat ik er echt onzeker van ben!!