hallo willen jullie even naar mijn geslachtsbepalings echo kijken?? ik heb tot 3 keer toe het zelfde gehoord en mijn gevoel zegt ook dat het klopt. maar nadat ik gister met tassen vol thuis kwam begin ik toch te twijfelen stel nou dat mijn gevoel niet klopt en ze het 3 keer mis hebben. alvast bedankt veronique
Weet niet zo goed hoe ik kijken moet, beetje onduidelijk. Foto staat ook op z'n kop. Maar ik denk een piemeltje te zien, klopt dat?
mmm ik ben ook heel slecht met echo's maar heb hem even omgedraaid en een pijltje er bij gezet waar ik dacht dat ze naar toe wees maar dat weet ik dus niet zeker meer
En ik denk ook een meisje, maar vind het wel onduidelijk. In mijn album staat ook een meisje, duidelijk 3 streepjes, lijkt opzich wel een beetje op die van jou.......
het is zeker een onduidelijke foto als het goed is is het inderdaad een meisje maar ze bleef niet stil liggen daardoor konden ze ook tot 3 keer toe niet met zekerheid zeggen dat het een meisje is ik heb wel 3 verschillende gyneacologen gezien dus het lijkt mij als zij het zeggen en jullie denken het ook dat het wel moet kloppen heb over 5 weken nog een pret echo neem aan dat het dan wel over duidelijk moet zijn.