Heb zo juist gestest met een kv test 2 voor 5 euro. Hij is nega, maar heb eigelijk ook te vroeg gestest Maar toen ik de druppels erin deed, twijfelde ik heel erg of ik niet 3 druppels gedaan heb, i.p.v 4. Maar dacht maakt niet zo veel uit toch?? Nu mijn vraag, de controle streep is erg licht gebleven, als ik de controle trepen met andere testen hier vergelijk. Is de test dan nog betrouwbaar?? Alvast bedankt ! Gr. mama2be
Volgens mij maakt dat niet uit, maar ik weet niet hoe dat zit als je tevroeg heb getest...ik zou zeggen doe er nog eentje over 2 dagen
Bedankt voor jullie antwoorden!! Zit nu op 12dpo, maar meestal heb ik een wat langere LF. Dus verwacht tussen zondag en dinsdag mijn nod. Maar omdat ik gisteren best wel misselijk en niet lekker ben geweest en vandaag, had ik zo iets, doe gewoon een test, als ik het me inbeeld, en nega is verdwijnen "de symtonen" misschien En anders weet ik waarvan het is. Maar denk dat ik nu maar even trouw wacht tot halverwege volgende week. (doe normaal nooit te vroeg testen)