Positief testen op 10 dpo?

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by misa, Feb 22, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. misa

misa Niet meer actief

He dames,

mijn LF is vaak erg kort, deze keer zal hij ws 10 dagen zijn. Mijn vraag is dan ook: hebben jullie al eens positief getest op 10 dpo? En met welke test?

Liefs jois

ps: hoe vinden jullie mijn kaartje?

2. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    4,050
    1
    0
    Niet echt antwoord op je vraag, maar ik lees steeds dat als je een kortere LF hebt dat je dan nog steeds pas op dat 14 dpo moet testen. Maar je kan natuurlijk altijd een gokje wagen, alleen je hebt dan wel veel kans op een negatieve uitomst, ongeacht of je zwanger bent of niet.
    Kaartje ziet er wel goed uit maar dat ik meestal nog zo op 9 dpo.

3. misa

misa Niet meer actief

Mime28, bedankt voor je reactie! Ik heb vandaag mijn nod, dus morgenochtend ga ik testen. Dan zien we vanaf dan wel verder..! Ooh wachten duurt lang! haha!

4. Loki09

Loki09 VIP lid

Oct 2, 2009
    7,631
    2
    38
    Brabant
    Ik teste op 11 DPO positief met sensitest midstream (ook een korte LF van 10 of 11). Succes ermee!

5. misa

misa Niet meer actief

Loki09: dankjewel voor je positieve ervaring! Ik heb die van kv 2 voor 5 en van sensitest dipstick.. Misschien doe ik ze wel allebei!

6. september08

september08 Fanatiek lid

Oct 20, 2008
    3,356
    4
    38
    Met 3 dgn voor nod hen ik met de kruidvat en babyboom positief getest.
    Ik vind je kaartje eerlijk gezegd niet erg hoopvol. Maar kunt er natuurlijk niet 100% op rekenen.

7. misa

misa Niet meer actief

September08: dankjewel voor je reactie. Wat maakt dat je mijn kaartje niet hoopvol vind? Ben erg benieuwd, dit is mijn eerste maand namelijk!

8. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Zowel vorig jaar als dit jaar op 11 DPO posi getest, bij normale LF van ongeveer 14 dagen.

Vorige jaar met sensitest dipstick behoorlijk duidelijke streep, dit jaar met babyboomshop goedkoopste dipstick heeeeeel licht streepje (ze hebben ook een dipstick die veel vroeger/duidelijker positest trouwens).

Hm, je kaartje is niet zo positief of negatief vind ik. Zie ook mijn topic hier ergens bij tempkaartjes, mijn kaartje was deze maand vrij bizar vond ik zelf, helemaal geen constante hoge temp tegen nod! (lichte streep maar temp daalt)

9. misa

misa Niet meer actief

Babel44: Gefeliciteerd met je zwangerschap! Dus je had geen mooie duidelijke temp, maar wel zwanger?

10. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    4,050
    1
    0
    Heb je getest vandaag?

11. Margootje

Margootje Bekend lid

Sep 8, 2009
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ennnnnn??? Heb je al getest???

12. misa

misa Niet meer actief

He dames, bedankt voor jullie interesse!
    Ik had gisteren een heel drukke dag en kon niet eerder dan nu reageren.

Ik heb gisteren getest: negatief. Ik voelde me er eerst wel rustig over, ging daarna weer terug naar bed en werd wakker met een 'kater'. Mijn man en ik voelden ons allebei verschrikkelijk. Al die moeite voor niets.. Zo voelt het. Getempt, ovu testen, ei gedacht te voelen, veel geklust op alle goede momenten..

Maar... nog niet ongesteld. Dus heel langzaam komt er een beetje hoop terug, waar we allebei best wel bang voor zijn. Want straks wordt de klap nog harder. Pff het is allemaal zo heftig. Maar goed: geen bloed, dan houden we moed. Toch?
    Morgen misschien weer testen!

13. Margootje

Margootje Bekend lid

Sep 8, 2009
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee, balen dat je test negatief was :(. De moed nog niet opgeven hoor! Je hoort wel vaker dat vrouwen pas later positief testen en je zit nog maar op 12 dpo als ik me niet vergis. Misschien zondag nog een testje wagen als je dan nog niet ongi bent. Ik zal voor je duimen!

14. brusje

brusje Fanatiek lid

Dec 26, 2008
    2,625
    241
    63
    ik testte positief met kruitvat test 9/10 dpo

15. misa

misa Niet meer actief

Dankjewel!

Nou vanmorgen weer getest: weer negatief... bah! En even daarna werd ik ongesteld...
    Heel erg balen weer. Zelfs mijn man is er nu helemaal zat van. We kunnen de moed niet meer opbrengen. Hij zei dat hij een bezoekje aan de ha wil plannen en dan maar zien wat er gaan gebeuren. Dus we zullen zien.

Ik heb trouwens ook steeds met kv 2v5 getest. En vanmorgen ook nog met eentje van sensitest (dipstick).

Dames bedankt!

16. Margootje

Margootje Bekend lid

Sep 8, 2009
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pfff ik vind het echt heel rot voor je dat je toch ongesteld bent geworden. Misschien is het geen slecht idee om naar de ha te gaan. Elke ronde super hard je best doen en dan telkens ongesteld worden is gewoon zo frustrerend! Ik hoop echt dat het snel raak mag zijn. Liefs Margot

17. misa

misa Niet meer actief

Dankjewel Margot, heel lief je reacties.
    Ik weet dat we nog niet een jaar bezig zijn en dat sommigen nog veel langer bezig zijn. En dat lijkt me verschrikkelijk voor die mensen. Ik vraag me steeds af hoe je je dan zou moeten voelen. Maar de ha is voor ons misschien toch wel een optie en dan mar hopen op onderzoeken. Wij zijn er helemaal klaar voor. Het voelt als een nieuwe weg met nieuwe kansen. Te weten komen of er wat aan de hand is en wat we eraan kunnen doen.
    Ik ga morgen naar de ha bellen.

Jij hebt ook een lastige cyclus gehad zeg! Ben je daarom aan clomid begonnen? Hebben ze bij jullie ook onderzoeken gedaan?
    Gefeliciteerd met je zwangerschap! Geniet er maar lekker van!

18. Margootje

Margootje Bekend lid

Sep 8, 2009
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had inderdaad een hele lastige cyclus. Ik kreeg gewoon geen eisprong :( ik heb verschillende keren mijn cyclus op 50+ moeten laten afbreken omdat er gewoon niks gebeurde. Ik heb dus ook geen jaar gewacht om naar de ha te gaan. Voor mij was het heel duidelijk dat we op deze manier nooit zwanger zouden worden! Gelukkig dacht mijn ha daar ook zo over en zat ik binnen no time bij de gyn. Ik heb toen dus inderdaad clomid gekregen om een eisprong te krijgen. De onderzoeken die ik heb gekregen zijn: bloedonderzoek, uitstrijkje en ontelbare inwendige echo's :). Normaal gezien zou mijn vriend zijn zwemmertjes deze maand laten nakijken maar dat is nu uiteindelijk toch niet nodig. Hij komt er dus weer goed vanaf ;)

Als je voelt dat je klaar bent om naar de ha te gaan, dan moet je dat gewoon doen! Ik had ook het gevoel dat we geen stapje vooruit kwamen en dat vond ik zoooo frustrerend. Oke, de onderzoeken bij de gyn zijn niet erg plezierig maar dan heb je toch het gevoel dat er schot in de zaak komt. En dat je nog geen jaar bezig bent.... ik zou daar gewoon om liegen ;) Ik zou gewoon zeggen dat je al een jaar bezig bent hoor! Dan gaan ze in ieder geval al niet zeggen dat je over 2 maanden maar terug moet komen.

19. misa

misa Niet meer actief

Jeetje wat vervelend dat het zo gelopen is bij jullie. Maar nu je dan tocht zwanger bent... geweldig! Helemaal super!

Ik zit er ook over te denken om te liegen. Mijn man ook ingelicht dat we nu vanaf maart 2009 begonnen zijn en vanaf mei 2009 alles zijn gaan bijhouden. Morgen om 9:10 hebben we een afspraak..! Heb er bijna zin in... gek he!
    Ja, die onderzoeken zullen vast geen pretje zijn en ook erg spannnend, maar dat heb ik er voor over!

20. Margootje

Margootje Bekend lid

Sep 8, 2009
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn dat jullie morgen al terecht kunnen bij je ha! Ik hoop echt dat hij/zij jullie serieus neemt maar dat zal heus wel. Ik kan goed geloven dat je er bijna zin in hebt :) Dat gevoel had ik toen zelf ook. Het geeft je het idee dat je toch weer een stapje dichter bij een zwangerschap bent. Hopelijk hoef je niet te lang te wachten eer jullie bij de gyn terecht kunnen. Ik weet dat dat in Nederland behoorlijk lang kan duren. Wat die onderzoeken betreft, het valt allemaal heel goed mee hoor. Niks waar je je zorgen om moet maken! Veel succes alvast morgen!

Share This Page