willen jullie even kijken?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by emje, Jul 5, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. emje

emje Niet meer actief

@suenne dat ziet er ook goed uit :D gefelicitieerd. op welke dag zit jij nu?

2. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

officieel zou ik zaterdag ongesteld moeten worden, gek he...

3. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

Jan 14, 2008
    3,291
    1
    36
    Die zien er positief uit hoor!!! Gefeliciteerd!

4. littleladybug

littleladybug Niet meer actief

Nou meiden. DAt ziet er allebei errrug goed uit! Ik zeg Gefeliciteerd!!:D

5. Thalia30

Thalia30 Fanatiek lid

Jun 14, 2010
    1,025
    0
    0
    Groningen
    Jen & Suenne, gefeliciteerd!!!! Duidelijke streepjes hoor :D Wat super!!!!

6. emje

emje Niet meer actief

hoi meiden. ik heb toch nog maar even een kruidvat 2 voor 5 testje gehaald. omdat die vorige testen ultra sensitive testen waren had ik niet verwacht een duidelijk streepje te krijgen. maar toch wel!!! :D

hieronder de test van kruidvat

7. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

Jan 24, 2010
    2,519
    444
    83
    van alles...
    mooi. gefeliciteerd:D

8. Thalia30

Thalia30 Fanatiek lid

Jun 14, 2010
    1,025
    0
    0
    Groningen
    Overduidelijk meid :D Ga je de digi ook nog doen? Niet dat dat nodig is want dit is echt positief hoor :D

9. Kwekijzer

Ik doe die morgen. Ik ben helemaal aan het doorslaan met die testen, ik heb net clear bleu + geprobeerd, dacht misschien laat die het streepje nog duidelijker zien. Maar dat is niet zo, wel positief, maar nog licht. Morgen de digi van cleur bleu:D en dan geloof ik het wel denk ik hahahaha. Nog meer medezwangeren die zo gereageerd hebben? Of ben ik echt doorgeslagen?

10. Kwekijzer

@ Jen ook gefeliciteerd!!! Leuk he:)

11. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Mooi duidelijk hoor, gefeliciteerd! :)

12. emje

emje Niet meer actief

@ suenne. is wel grappig dat wij beide ons nod zaterdag hebben :)

@ thalia ik ga maandag de digitale van clear blue doen. :D

13. Aprill

Aprill Niet meer actief

Jen & Suenne GEFELICITEERD meiden :):):) mooie test voor 11 dpo :D

Als jullie een digi-clearblue doen, dan adviseer ik die met de weekaanduiding (staat ook zwanger op) de indicator dus... die heeft minder HCG nodig dan die gewone zwanger/nietzwanger ;)

14. Thalia30

Thalia30 Fanatiek lid

Jun 14, 2010
    1,025
    0
    0
    Groningen

Geweldig meid! ik sluit me aan bij Aprill, de digitale met indicator heeft een gevoeligheid van 25, idem als de kv 2 v 5. De gewone digitale zonder indicator heeft een gevoeligheid van 50.

15. Thalia30

Thalia30 Fanatiek lid

Jun 14, 2010
    1,025
    0
    0
    Groningen
    Ja hoorrrrr hele voorraden met testen heb ik hihi. Ik zou dat ook doen hoor meid :D Al is het alleen maar om elke keer weer dat 2 e streepje te zien verschijnen :D En heb je al getest Suenne? Jij nog een gedaan Jen?

16. emje

emje Niet meer actief

heey meiden. ik heb net een zwangerschapstest van clear blue digitaal met indicatie gedaan. en stond best raar te kijken. zaterdag is eigelijk pas mijn nod. en had nu het volgende test. dat zou betekenen dat ik 4 a 5 weken zwanger ben. maar mijn eisprong was de 25ste. dat klopt dan toch niet?

17. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

die is heel duidelijk jen! gefeliciteerd

18. Thalia30

Thalia30 Fanatiek lid

Jun 14, 2010
    1,025
    0
    0
    Groningen
    Hey meis, wat een super resultaat joh :) Het is een schatting hé wat eigenlijk inhoud dat je hcg waarde past bij een zwangerschap van 4 a 5 weken!
    Het hoeft niet perse te kloppen, maar positief is het zeker :D Misschien zijn het er wel 2 :p of heb je toch eerder je eisprong gehad of heb je gewoon een hoge hcg waarde, het is en blijft een schatting hé.

19. emje

emje Niet meer actief

hoi thalia. ja dat is ook wel zo :) het kunnen er ook best 2 zijn. want die komen bij ons in de famile erg veel voor. mijn zus was ook zwanger van een 2ling helaas is er 1 kindje vroeg overleden maar de ander is nu al weel 2.5 jaar.

we zullen zien. ik mag 26 juli al naar de gynacoloog :D

20. Thalia30

Thalia30 Fanatiek lid

Jun 14, 2010
    1,025
    0
    0
    Groningen
    Ja dan is het mogelijk hé :) Wat spannend dat je de 26 al heen mag! Wat gaan ze doen? Krijg je dan ook een echo?

Share This Page