Vanochtend getest: Dinsdag had ik ook een test van het Kv, maar die was negatief. Bij deze lijk ik toch een licht streepje te zien. Wat vinden jullie? Ik heb net 2 testen gekocht van Cb, waarvan ik er eentje morgenochtend ga doen....aangezien ik hier heel veel lees dat de Kv testen heel gevoelig (te gevoelig?) zijn.... Hmmm, de foto komt niet in beeld (wel als je op link klikt ), hoe kan ik dat veranderen?
dribbel ik zie duidelijk een plusje zoals hij hoort te zijn, dus ik feliciteer je met je zwangerschap. lekker genieten meid. en als je twijfelt dan moet je er morgen nog eentje proberen, ikzelf heb hele negatieve ervaringen met de cb + test. en die heeft ook meer hcg nodig. XXX Gusam
He Dribbel ik had je net in mijn eigen topic gevraagd of je al had getest en nu zie ik je foto hier ineens!! Ik zie ook duidelijk een plusje hoor! Spannend meid, ik zou morgen nog even weer een test doen als ik jou was .. Hopen dat de cb meteen duidelijk is! Toch al een kleine gefeliciteerd van mijn kant Hoop het echt voor je!
waarschijnlijk is de digitale nu ook positief hoor...ik zou zeggen gelijk doen meid!! maar deze test zegt al genoeg...hartstikke positief!!! GEFELICITEERD!!!
Bedankt meiden! Ik durf nu nog geen nieuwe test te doen, stom hè? Ik wacht morgen even af, misschien dat de Cb een donkerdere streep geeft. Ben er zó onzeker over.....dit kindje is niet gepland, maar wel ontzettend welkom!!!!
Ik zeg een overduidelijke plus. Alleen hoor ik veel negatieve reacties over de kruidvat testen. Morgen met CB een nieuwe test doen, spannend!!!
Zie je wel van harte gefeliciteerd lekker he. dit kreeg ik vanochtend te horen. super helemaal in de gloria