Willen jullie 'turen' naar mijn zwangerschapstestjes? Vier dagen na NOD als ik het goed heb .. Vanochtend getest. Ben errug bang na 2 miskramen afgelopen jaar en een overleden zoontje. Deze cyclus zat ook erg raar, met positieve ovu testen op 21/22 juni en vanaf (ongeveer) 28 juli weer (maar dat zou dan zijn omdat ik dus zwanger ben?) Alvast bedankt meiden!
Nou sterretjes mamma, ik denk dat ik je voorzichtig wel mag feliciteren! Die van mij zag er precies hetzelfde uit! Heeeel licht!!! Ik zou zeggen doe nog een testje voor de zekerheid succes
Als je je eisprong hebt gehad op 28 juli vind ik het lijntje niet gek hoor! Ziet er goed uit! Vanwaar je twijfel?
Ik zeg ook positief! Echt heel duidelijk hoor!! Voorzichtig Gefeliciteerd! Hopelijk een plakbeebje voor jullie!!!!
ik zeg ook positief!!!! gefeliciteerd!!! maar snap ook je angst... hopelijk gaat het deze keer helemaal goed meis!!! succes!
Bedankt! Heb nieuwe testen besteld en die komen morgen als het goed is, dus kan dan weer testen .. Mijn twijfel omdat ik het streepje zo licht vind, terwijl ik 4 dagen over nod ben. Maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat ik 28 juli pas mijn eisprong heb gehad, aangezien de ovu testen toen weer positief aansloegen. Ik houd het even in de gaten en zou morgen weer testen, hopen dat het streepje alleen maar donkerder en donkerder wordt! Bedankt!
Sterretjesmama wat spannend! Ik vind de test ook positief. Maar ik begrijp heel goed dat je erg bang bent na jullie zoontje* en de mk'en. Zoals ik je al schreef in mijn pb laatst heb heel veel respect voor jullie en ik hoop echt uit het diepste van mijn hart dat dit een heel mooi wondertje mag worden, wat bij jullie blijft. xxxx
Bedankt Elif voor je reactie! En de rest ook bedankt voor de felicitaties .. Heb vandaag opnieuw getest en denk dat ik zelf nu ook een beetje begin te geloven dat ik toch opnieuw zwanger ben!
Gefeliciteerd meid! Dat is toch echt wel overduidelijk Hoop zo voor jullie dat het allemaal goed mag gaan!
Dankje!! Dribbel ik zie dat jij ook 6 dagen overtijd bent .. Al getest of klopt je banner even niet? Spannend!
Wow! Wat ewn mooie test! Gefeliciteer hoor en ik ga duimen dat je kleintje zich goed vast zal houden!