kan dit zo snel?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by lilo77, Nov 14, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lilo77

lilo77 Bekend lid

Jul 2, 2009
    692
    10
    18
    NULL
    NULL
    hallo, ik heb een vraagje over mijn ovulatietest:
    donderdagochtend had ik heel duidelijk twee streepjes op de ov test vrijdagochtend was de lijn ook nog heel erg dik (de teststreep bijna nog dikker dan de controlestreep), gister was de teststreep ook nog vrij dik. Maar vandaag is er nauwelijks meer een tweede lijn te zien (wel heel licht). Kan dit zo snel gaan dat er geen LH meer gemeten wordt? )
    Spannend, we wachten maar af of het deze maand raak is!!

2. stevie84

stevie84 Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,565
    0
    0
    De teststreep was even dik zeg je, maar was de kleur ook hetzelfde of donderder als die van de controlestreep?

Ik had afgelopen donderdag ook een positieve ovutest, vrijdag werd hij lichter en gisteren was hij helemaal nega. Dus heb waarschijnlijk donderdagavond mijn ei gehad. Dus ja, het kan erg snel weg zijn.

Succes met zwanger worden, ik hoop dat jullie goed geklust hebben en het raak is!

3. lilo77

lilo77 Bekend lid

Jul 2, 2009
    692
    10
    18
    NULL
    NULL
    vrijdagochtend was de test superpostitief (de kleur was donkerder dan de controlestreep). gisterochtend was hij iets lichter maar zeker nog heel goed te zien en vandaag dus nauwelijks meer te zien.
    donderdagavond en vrijdagochtend geklust dus ik hoop inderdaad dat het raak is.
    @stevie84; jij ook veel succes met zwanger worden

4. stevie84

stevie84 Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,565
    0
    0
    Thanks. Oké, fijn dat de test zo superpositief was. Dan hebben jullie vast nog wel op tijd geklust. Spannend. En nu duren die 2 weken zo ontzettend lang hè? ; )

Share This Page