Willen jullie even kijken?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door PriscillaV, 10 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PriscillaV

PriscillaV Actief lid

19 okt 2011
    343
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    #1 PriscillaV, 10 apr 2012
    Laatst bewerkt: 10 apr 2012
    Hoi hoi

Deze maand temperatuur ik voor de eerste keer ook omdat het moest ivm afspraak in het ziekenhuis. Volgens FF zou ik cd9 m'n ei hebben gehad, had die ochtend ook een posi ovutest precies een week later had ik weer een posi ovutest. M'n temp blijft hoog en ben nog steeds net ongi al weet ik nu even niet wanneer ik het moet worden.

Wat denken jullie ei echt op cd9 geweest of toch later gezien m'n temp? Dip van cd16 misschien innesteling?

3c182a Ovulation charts on FertilityFriend.com

Ik durf niet te testen ben bang voor een teleurstelling.

Alvast bedankt voor het kijken

Xxx

2. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Je link klopt niet volgens mij, als ik hem aanklik zie ik mijn eigen kaartje.

3. PriscillaV

PriscillaV Actief lid

19 okt 2011
    343
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Was net m'n bericht aan het wijzigen kan jij mij uitleggen hoe het moet?

X

4. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Als je op ff klikt op share krijg je daar de goede link?

Rechts bovenaan, share this page, dan de onderste dat zou de goede moeten zijn en die kan je ook in je handtekening zetten.

5. PriscillaV

PriscillaV Actief lid

19 okt 2011
    343
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Dank je als het goed is doe m'n kaartje het

6. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Hij doet het nu, als ik jou was zou ik toch echt een testje wagen..

7. PriscillaV

PriscillaV Actief lid

19 okt 2011
    343
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Dank je voor het helpen ;)

Maar dan ga ik de gok toch maar wagen ;) kan dan wel denk beter tot morgen wachten toch om het met ochtend urine te doen?

8. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Op welke cd zit je vandaag en hoe lang is je cyclus normaal,of de langste?

9. PriscillaV

PriscillaV Actief lid

19 okt 2011
    343
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Zitnu op cd31 zit meestal rond de 28-29 heb ook twee keer 33 gehad en 1 keer 27

10. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    In principe zijn de kv2v5 zo gevoelig dat hij ook met niet ochtendurine posi kan aangeven.
    Op 30-01 teste ik ook vrij duidelijk posi met middagurine en was toen ook nog niet op mijn nod.
    Zie album.

11. Meijke

Meijke Niet meer actief

Nou...ik zou zeker een testje wagen als ik jou was, dit is een mooi kaartje hoor :). Ik denk als je nog niet zoveel gedronken hebt, je het ook nu wel kan doen. Ben benieuwd!

12. Meijke

Meijke Niet meer actief

Je zit dan dus op 16 of 22 DPO, dat zou beide genoeg moeten zijn voor evt een positief testje van KV. Ik hoop het voor je!

13. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Vanwege het vruchtbare slijm en de positieve ovulatietest op dag 15, ben ik er zeker van dag dit de ovulatiedag was. Je krijgt geen vruchtbaar slijm meer als je ovulatie is geweest. En je kunt niet aleen op temperatuur af gaan, slijmobservatie hoort er ook bij plus de ovulatietest als je die doet.

Ik testte overigens 2 dagen voor nod positief maar de ovulatietest gaf nog negatief aan. later zal die ook gaan reageren op je zwangerschapshormoon.

Toch maar even testen, want je temp is nog steeds hoog, dus kans dat je + test! Succes!

14. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Ik hoop het ook voor je, laat je het weten?

15. PriscillaV

PriscillaV Actief lid

19 okt 2011
    343
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Dank je allemaal. Ben nu zelf toch ook wel benieuwd. Ik heb alleen geen testen meer thuis liggen en zit met mn zoontje die ziek is ga straks gelijk naar de kruidvat als mn man thuis is. Ik laat het jullie zeker weten. Vind het nu toch echt wel spannend worden :)

16. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Ik denk dat jij zwanger gaat testen, want je temp is trifasisch. Hij gaat namelijk in een 3e trap omhoog.
    1e trap is voor eisprong, 2e trap is na eisprong en de derde trap ia vanaf dag 28 dat je weer een tiende omhoog gaat. Ik had dat ook bij mijn vmk. kun je zien bij mijn tempkaartjes. Het kaartje onder mijn huidige kaart.

17. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Wauw wat een mooi kaartje! Suc6 met testen straks :D maar dat zal wel goed zitten :D

18. PriscillaV

PriscillaV Actief lid

19 okt 2011
    343
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Jane inderdaad duidelijke testen. Wat erg dat niet zo heeft mogen zijn. Hoe is het nu met je?

Sandana hoop dat je gelijk heb ;) zag het inderdaad ook bij jou kaartje

Tinkerbel dank je

Moet trouwens even kijken hoe ik het ga doen was vergeten dat m'n manneke moet overwerken. Weten jullie of het huismerk van de apotheek ook goed is en deze ook eventueel s middags gedaan kan worden? Kan namelijk wel even snel naar de apotheek lopen die zit op de hoek vd straat :) maar als deze niet zeker zijn dan zal ik tot morgen moeten wachten :(

19. z0nne

z0nne Niet meer actief

Vreemd dat je vruchtbare afscheiding hebt na je ei.. ik denk dat je eisprong de 2e dip was.. je kunt zeker een testje wagen ;) ik zou ook voor de kruidvat 2v5 gaan :) spannend!!

Deel Deze Pagina