Ja op 26 mei om 14 uur! Ik vind het erg spannend...Ik mag wat eerder ivm de miskraam. Wel leuk, want de 27e is mijn vader jarig, hopelijk kunnen we hem met goed nieuws verrassen! Groetjes!
Dat zou wel een heel leuk verjaardagscadeau zijn gaat vast goed komen. Voel je je verder nog goed? Geen kwaaltjes?
Ik voel me prima priscilla. Wel langzaam meer last van kwaaltjes. Vandaag voor het eerst vollere borsten en ik droom al 2 nachten de bizarste dingen. Vandaag ook voor het eerst echt heel moe. Misselijkheid valt nog steeds erg mee, 's ochtends heb ik juist meteen honger terwijl ik dat nooit had. En jij?
Het valt nog mee wel veel moe, veel opboeren en honger maar meer eigenlijk niet ja een enkele keer misselijk maar verder nog niks. Heb van de week trouwens 1 keer heel eng gedroomd durfde daarna niet eens m'n bed uit om te plassen hahaha Hoop dat we het zo blijven houden dat we niet teveel kwaaltjes krijgen haha kunnen we er lekker van genieten
Haha, dan heb je wel heel eng gedroomd. Ik ga straks voor mijn werk even langs bij MvM. Gaan we maar eens beginnen met urine sparen voor het goede doel...
En hoe is het gegaan bij MvM? Ik zit ook te denken om het te gaan doen. Moet nog ff kijken. Fijn weekend x
Wel doen hoor! Ze hebben een groot tekort aan mensen die mee doen. Ik ben aan het sparen en het voelt goed.
Ik ga woensdag eens ff op m'n gemak kijken ben dan vrij en ja als ik er andere mensen mee kan helpen heb ik het er wel voor over