Hallo, dit is de eerste x dat ik temp...niet altijd op dezelfde tijd en via mn mond...maar wel altijd op dezelfde manier... normaal heb ik een cyclus van 30/31 dagen....nu geeft FF ineens aan dat ik 2 mei mn ei heb gehad.... kunnen jullie vertellen wat jullie denken??? Alvast bedankt
Je hebt best een schommelige temperatuur, ik denk dat het door het tempen via de mond komt nauwkeuriger is het om rectaal of vaginaal te tempen, FF adviseert dit zelf ook ook zie ik veel open bolletjes op je kaartje, temperatuur jij op verschillende tijden?
klopt...niet altijd zelfde tijd...maar nu rond 7/8u meestal.... ja dat weet ik dat dit geadviseerd wordt..maar heb ook gelezen dat via de mond ook prima kan...als je het maar altijd op dezelfde manier doet... maar wat zou je zeggen van de temp dan?
Met de mond kan niet prima... Als je met je mond open slaapt heb je al een andere temp dan als deze de hele nacht dicht is... vandaar dat jouw kaartje er als een hartslag uitziet... Volgende ronde toch maar rectaal OF vaginaal... want hier kun je niet veel mee zo.
@MayD, ok naja ik heb dit op internet gelezen en gehoord van anderen..vandaar dat ik het zo heb gedaan....dat vond ik het fijnst... dus volgens jou kan ik hier niets mee? mn ovutesten zijn wel btj gekleurd maar worden niet knal....
Ik ben bang dat m.b.t. tempen je met dit kaartje (nog) niks kunt. Je ovutesten moeten minimaal even donker of donkerder zijn dan de controlestreep... Nog even doortesten dus FF is trouwens ook niet zeker of je je ei hebt gehad (stippellijn).
owke, nou kweet het ff niet meer..we zullen zien....ovutesten doe ik momenteel al paar dagen om 12u....morgen weer....
Hoi, ik heb mondeling getempt in het begin en had ook een bergenlandschap. Achteraf maakte dat niets uit, want heb die nog steeds. Ik denk dat het als je echt niet anders wil, nog wel te doen is, maar dat tijdstip meot je wel iets aan doen. Zet de wekker elke dag (ook in het weekend) om dezelfde tijd. Een voorbeeld zijn mijn drie hele hoge temepraturen enkele weken geleden, dat was op een vakantie met tijdsverschil, mijn lichaam dacht dat het 12 uur was i.p.v. 6 uur. Maar over je ei. Die is nog niet geweest. Daarvoor schommelt het te veel tussen dezelfde marges. Nog even geduld
ik temp ook al een paar rondes via de mond maar bij mij schommelt het niet zo hard en tot nu toe altijd me ei duidelijk kunnen zien. maar temp altijd wel hetzelfde(aan de zelfde kant onder de tong) en vast tijdstip alleen in het weekend kan het een half uur tot een uur later zijn. mischien helpt dat om ook je wekker te zetten en dan rond dezelfde tijd te tempen om daarna weer eventueel weer verder te slapen veel succes! xx
gister om 14.30u had ik een positieve ovulatietest...vanochtend was mn temperatuur 35.98graden dus weer gezakt...nu heb ik om 12u weer getest en die was ineens nog positiever....ik ga nu om 18u nog een keer testen om te kijken of de test nog knal is of inmiddels minder....we hebben gister en eergister geklust....zou dat genoeg zijn?
Je ei is waarschijnlijk vandaag. Als je het neit erg vind zou ik vandaag ook nog even joh. Maar op zich zit je al goed.