Is denk ik wel een handig topic voor alle dames die binnenkort mogen testen Laat ook even weten of je voor je positieve test een negatieve test hebt gehad! Je kan meerdere opties aanvinken als je meerdere keer zwanger bent geweest.
Ik heb net een uurtje geleden op DPO 10 positief getest, wel een licht streepje, zie foto, maar toch positief
9 dpo heeeeel licht streepje.. had de test in eerst al weg gelecht omdat ik niets zag tot ik een uurtje later keek en er stond toch een streepje maar of die vals was wist ik niet dus volgende ochtend 10 dpo getest en toen binnen 5 min een streepje en werd elke 2 dagen donkerder.
Op 8DPO eerste test gedaan en niets dacht ik. Uur later toch met het blote oog een streepje te zien (niet op mde foto te krijgen) maar officieel niet meer geldig. Dag erna een streepje al binnen de 5 minuten en zelfs te fotograferen . Zal een foto bijvoegen van 9DPO
Bij dochter 10 dpo negatief, op 13 dpo weer getest en positief. De laatste mk had ik een positieve test op 10 dpo, helaas bleven de streepjes superlicht. Bij de andere zwangerschappen heb ik minstens tot NOD gewacht.
Bij no2 en 3 zeker op 8dpo een tuurtest na afleestijd die elke dag donkerder werd en sneller opkwam. No1 weet ik niet meer maar dacht op dpo 10 of 11 gewoon posi test.
Wow, verbaast me dat de meeste dames tot nu toe zo vroeg positief testte! Ikzelf testte 12 DPO nog hartstikke negatief..
11 dpo een licht, maar erg duidelijk roze streepje. Werd met de dag wel iets donkerder, maar geloof pas na een week een echte knaller. Alles met de kv2v5 trwns
Netjes gewacht tot 12 dpo (=nod) en met de duurde kruitvattest positief. Urine liep door en voordat ik m neer kon leggen was hij al positief. Controlestreep duurde zelfde veel langer. Met andere test (weet t merk niet meer, lekker zw dementie!) as t ook wel duidelijk te zien maar veel lichter. Ik vermoed dat ik op 9 of 10 dpo ook al duidelijk positief had getest. En mijn beste graadmeter was mijn gevoel. Wist vanaf innesteling al dat t raak was ven niet door klachtjes ofzo. Ik wist en voelde t gewoon. Klinkt heel raar misschien en ben de nuchterste persoon die je kunt bedenken. En toch is t zo!
Eerste miskraam op 12 dpo goede streep. Tweede zwangerschap op 12 dpo goede streep. Derde zwangerschap 12 dpo goede streep. Vierde zwangerschap 10 dpo heel licht streepje. Allen met ochtendurine..