ja echt he ... pff wat spannend toch . zijn vandaag in de action geweest en heb me daar een doosje of 3 zwangerschapstesten bij gehaald. kosten toch niet veel. men kruidvat testen zijn op dus nu maar action , maar volgens mij zijn die niet zo gevoelig dus ik denk dat ik toch nog maar een paar dagen ga proberen te wachten al is het wel gevaarlijk dat ik weet dat ze hier in huis liggen haha
Action testen zijn ook behoorlijk gevoelig hoor, testte 4 dagen voor nod en had een vaag lijntje. Liepen daarna mooi op. Hoewel wachten natuurlijk altijd beter is
testte jij dan met ochtendurine? of middag? vorige keer toen ik zwanger bleek (vroege mk) testte ik op de middag precies altijd duidelijker...
ik durf niet meer te testen .... ben bang dat die kruidvat test weer een of ander vals lijntje liet zien en dat de volgende test gewoon omo wit gaat zijn... dan ga ik weer zo verdrietig zijn ...
Goedenavond dames! Normaal lees ik alleen een beetje mee, maar nu zit ik zelf met een twijfel geval. Ik ben in juni vorig jaar gestopt met de prikpil en probeer dus al een tijdje zwanger te raken. Nu heb ik heel lang gedacht geen eisprong te hebben dus ben ik Door mijn huisarts doorverwezen naar de gynaecoloog voor een inwendige echo. Daar zag de gynaecoloog 2 eitjes zitten die zouden moeten gaan springen en dit is later gecontroleerd met bloedonderzoek naar de progesteronwaarde. Deze was 52 dus goed. Nu heb ik net een zwangerschapstest gedaan en twijfel wat ik hiervan moet denken. Mijn nod is as zondag. Zouden jullie naar mijn test willen kijken en zeggen wat jullie ervan denken?
Raad je aan een eigen topic te openen Maar ik vind de tweede streep erg breed en vlekkerig. Raad je aan een nieuwe test te doen....
Ik heb even meegelezen. Meen je niet Babylove?! Welke had je gedaan die van action?? Hoeveel dpo zit je nu? 12? Snap er niks van je test zag er echt veelbelovend uit, ik zag ook duidelijk een streepje!
ja die van enkele dagen geleden was een kruidvat 2v5 , vanmorgen deed ik een action en gewoon omowit , zit nu idd 12dpo ben zo teleurgesteld... wat zou er toch mis zijn met me ... ?
Misschien had je beter die kruidvat kunnen halen dan! Geef het nog even de tijd. Sommige testen pas positief paar dagen na hun nod! Weet je wat ik zou doen? Morgen ochtend urine opvangen in een bekertje en naar de winkel racen en 4 verschillende merken halen, de meest positieve. Digitale van clearblue schijnen het gevoeligst te zijn. Geef het nog niet op het is nog heel vroeg!
Thx debbie voor het meeleven . . . Ik heb er echter geen hoop meer op spijtig genoeg. Als dat streepje van de week echt goed was had het nu toch al wel duidelijker moeten zijn . . . Niet? Ik wacht nu maar gewoon men menstruatie af zo k*t allemaal pff . . .
Ik zou persoonlijk geen verschillende testen gebruiken. De ene wil nog wel eens anders reageren als de ander. Als je met kv 2v5 teste, dan moet je dat gewoon herhalen. Overigens teste ik altijd smiddags eerder positief dan sochtends. Geef nog niet op
Ja je hebt gelijk hoop , ik test normaal nooit met twee verschillende testen hoor , maar heb al zoveel geld op gemaakt aan al die stomme testen . . . En je bereikt er er toch niets mee . Ik wacht nu gewoon men menstruatie af en als ze dan toch niet komen kan ik nog eens proberen testen, maar voor nu hou ik er even mee op. Ik heb gisteren avond nog heel de avond gehuild . Ik voel dat het ons niet gaat lukken zonder hulp . Zal even kort een beetje meer uitleg over mezelf geven, Op men 20 begon mijn kinderwens ik was toen nog bij mijn ex, we zijn toen gestopt met de pil we hebben toen bijna 3jaar geprobeerd en niet 1keer gelukt. Zijn toen in de mmm beland ik heb toen clomid en pregnyl gehad heb een hsg onderzoek gehad omdat ik toen heel onregelmatig menstrueerde maar niets hielp. We zijn er toen achter gekomen na veel onderzoeken dat mijn ex azoospermie had. Dat wil zeggen 0% zaadcellen . Hij heeft mij toen een tijd later bedrogen en we zijn uitelkaar gegaan . Nu huidige vriend ook al enkele leren gestopt met pil maar elke keer loopt er iets niet goed, of ik krijg problemen met mijn gezondheid of ik krijg een miskraan. . . Ik heb een gevoel dat het mij gewoon nooit gegund is. . . . Al is men cyclus nu wel redelijk normaak. Ach ja ik weet het even niet meer. Ben nu bijna 29 vriend word deze week 31 ik vind gewoon dat het tijd wordt Sorry voor men ego bericht wou het even kwijt
ben nog niet ongesteld... de eerste keer dat ik 'overtijd' ga... dacht nochtans men ei goed gevoeld te hebben. zal dan toch een dagje later geweest zijn .