hoii ik ben me al een paar jaar bewust van mijn ovulatie voor dat ik probeerde zwanger te worden,voornamelijk omdat ik altijd 5 dagen een heleboel vruchtbaar slijm heb dit is mijn derde maand van proberen en voornamelijk voelde ik pijn rond mijn rechter eierstok maar normasl gesproken voel ik altijd pijn aan beide kanten deze maand was mijn ovulatie pijn alleen maar aan de linkerkant..ja dat kan. maar ik heb maar 1 dag echt vruchtbaarslijm gehad en veel te vroeg de andere dagen was echt een streepje of helemaal niks/super droog.. ik heb dit in jaren nog nooit gehad en ik maak me nu zorgen ik ben pas 22 ik heb geen stress het enige wat anders is is dat ik me slaap ritme heb moeten omdraaien maar dat was binnen een paar dagen gedaan wel daarna wat misselijkheid en opgeblazen gevoel maar dat is ook weer weg. ik maak me nu best zorgen dat mijn ovulatie zo anders is? Moet ik me zorgen maken? vriendinnen vinden het al raar dat op mijn jonge leeftijd het niet in 1 of 2 keer al raak is maak me nu alleen maat meer ziorgen dat er iets mis is,.
Hey wij zijn ook in ronde 3. 2 x normale cyclus gehad van 28 dagen en 2x me ei gehad volgens de testen. Nu ronde 3 op dag 6 , 1 dag na menstruatie alweer buikpijn misselijk net of me ei er alweer aankwam , of test gedaan negatief,dacht ook dat kan toch niet zo snel.. ? Ben nu iedere dag aan het testen maar geen ei te bekennen . De cyclussen hiervoor had ik 3 dagen voor me ei misselijk buikpijn en iets wat slijm, nu nog helemaal niks... Ben ook bang dat me cyclus van slag is , test je ook met ovulatie testen?