ik ben net even snel heen en weer geweest naar de primark omdat mn boobies een flink stuk gekrompen zijn door het afvallen.. (hoera maximisers) zoals primark-gangers weten zijn die papieren tassen echt drama, er zat al een gat in toen ik naar het station liep.. maargoed ik liep door een drukke trein en bleef hangen met die tas, en jahoor *scheur* vallen zo al die maximisers op de grond, vlak voor de voeten van een paar jongens.. fijn
hahahahahaha ach later kun je erom lachen, ik ben wel eens een string van de vorige dag verloren tijdens mn rit naar de bushalte.... Hing onderaan mn broekspijp. En ik woonde in een klein dorpje waar iedereen elkaar kent nu kunnen we samen lachen
Hahaha thanx lady's heb hier nu een brede glimlach op mijn gezicht. (enne denk dat we allemaal wel van de blunders mee gemaakt hebben,hoewel ik er zelf niet over wil nadenken )
Hahaha oh jee, ja dat zou ook echt iets voor mij zijn. Waarschijnlijk weten die jongens niet eens wat het voor dingen zijn die voor hun voeten zijn gevallen
Oh, shit zeg, das lullig! hihi! Maar niet getreurd, iedereen heeft wel van zulke actie's; zo liep ik ooit in de stad met zo'n grote zak M&M's, wil ik 'm al lopend open scheuren; scheurde zo hard dat al die dingen over de straat vlogen, iedereen kijken natuurlijk, en tot over maat van ramp gleed ik ook nog bijna uit over een paar van die krengen!
haha, ja, dan voel je je behoorlijk opgelaten Ik heb het zelf ooit eens met tampons gehad. Wilde ongezien een tampon pakken op mijn werk, maar liet per ongeluk het hele doosje vallen.... Alle tampons over de grond. Leuk met collega's erbij
whaha ja das ook fijn! ik had laatst een capuchon trui aangedaan rechtsreeks uit de droger, vist mn vriend later ineens een string uit de capuchon.. was er gelukkig niet mee naar buiten geweest..