hoi hoi hoe was bij jullie de baby de dag van de bevalling net zo druk als anders of heel rustig of juist drukker ik ben daar best nieuwschierig na natuurlijk is dit voor iedereen anders maar wel leuk om te weten groetjes 1985beeb2009
Hier geen verschil / verandering gemerkt. Ineens waren daar de weeen (de rest bespaar ik jullie) Elmo
Hoi! De baby was de dag voor de bevalling nog net zo als al die andere dagen daarvoor. Ik heb geen verschil gemerkt!
Hier issie nu al een weekje rustiger dan normaal, dus als ie nu geboren wordt kan ik er alsnog niks aan afleiden
Mijn meissie was een aantal dagen erg rustig en een dag voordat ik beviel heb ik nog een verminderd leven consult gehad, bij mij dus ws een voorbode
hmm, nou krijg ik toch stiekem een beetje hoop haha. Was niet de bedoeling hihi Dan duurt het zo lang als t toch niks blijkt te zijn he
hahaha ja je weet het maar nooit he maarre tegen mij zeiden ze dat ze zich klaarmaakte voor de bevalling en dat ze daarom zo rustig was geweest om haar energie te sparen
Dat minder leven voelen had ik rond de 38 wk. Toen 2x CTG check gehad. Uiteindelijk kwam hij, uit zichzelf, precies met 40 wk. Garanties heb je helaas niet
Hij was iets rustiger dan normaal de laatste week voor de bevalling maar ik denk dat dat vooral door plaatsgebrek kwam
De avond voor de bevalling (volgende ochten braken dus mijn vliezen 3 weken te vroeg) was ze heel erg druk. We zaten er nog grapjes om te maken...... Wel heerlijk geslapen overigens!
Hier ook iets minder druk de laatste dagen maar of dat een voorbode is geweest weet ik niet want ik ben gestript omdat ik zwangerschapsvergiftiging kreeg. Ik had op dat moment wel al 1cm ontsluiting dus lang zal het van zichzelf ook niet meer geduurd hebben
bij de eerste was het anders als bij de tweede! ik dacht altijd dat de eerste druk was in mijn buik maar dat viel achteraf gezien wel mee vergeleken met de tweede. de eerste voelde ik de dag van de bevalling haast niet die was ineens heel rustig en de tweede voelde ik tot het laatste moment gewoon lekker rommelen in mijn buik.