Grote kans op bevruchting?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door AngelaV, 25 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AngelaV

AngelaV Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.287
    0
    36
    Gelderland
    Hallo,

ik heb gister een topic geopend over dat tijdens de sex condoom is gescheurd.
    Na lang nadenken, veel praten hebben we besloten geen MAP te halen.

Ik ben nu best opgewonden, ook al was het nog niet de planning.
    Nu mijn vraag. Gister dus seks gehad, en vermoed dat ik vandaag mn eisprong heb.
    Voelde heletijd steken. En het zou een deze dagen ook moeten.

Is de kans op bevruchting nu groot? Of moet je seks hebben NA je eisprong?

2. eviiii

eviiii Fanatiek lid

27 feb 2013
    1.137
    0
    0
    werk en gezelligheid
    vrouwenpolder
    Volgens mij kan je het beste seks hebben voor je eisprong dan heb je een legertje klaar staan hihi ;) maargoed als je er bewust voor gaat zou ik op en na je eisprong ook klussen;)

3. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    Zowel voor je eisprong als nog (ik dacht) 1 dag na je eisprong ben je vruchtbaar. Er is dus inderdaad een kans!
    Ik had je topic gevolgd, wat nogal wat andere reacties gaf.

Leuk dat jullie het lot laten bepalen. Ik ben benieuwd of je over 2 weken een testje komt showen :)

4. AngelaV

AngelaV Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.287
    0
    36
    Gelderland
    Ik ben ook benieuwd. Weet precies weer hoe lang die 2 weken duren.
    Ik ben toch ook heel blij dat ik die pil niet heb genomen. Zou me dan toch altijd afvragen wat als.. Nu laten we inderdaad het lot bepalen, en dat voelt toch beter.

5. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    De kans op een zwangerschap is rond de 20% als je qua timing precies goed zit, als je een goede eisprong hebt en er goede zaadcellen aanwezig zijn. Dus alle randvoorwaarden moeten in orde zijn. Zijn die niet allemaal goed, dan zit je beneden de 20%. Qua timing zit je goed, aangezien zaadcellen gemiddeld nog twee-drie dagen blijven leven in je lichaam.

6. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Er is zeker een kans, spannend! :D

7. nono

nono Niet meer actief

Ja hoor! Ik had zelfs op Maandag seks en op Donderdag mijn eisprong, zie banner. :D

Deel Deze Pagina