Hallo, ik heb gister een topic geopend over dat tijdens de sex condoom is gescheurd. Na lang nadenken, veel praten hebben we besloten geen MAP te halen. Ik ben nu best opgewonden, ook al was het nog niet de planning. Nu mijn vraag. Gister dus seks gehad, en vermoed dat ik vandaag mn eisprong heb. Voelde heletijd steken. En het zou een deze dagen ook moeten. Is de kans op bevruchting nu groot? Of moet je seks hebben NA je eisprong?
Volgens mij kan je het beste seks hebben voor je eisprong dan heb je een legertje klaar staan hihi maargoed als je er bewust voor gaat zou ik op en na je eisprong ook klussen
Zowel voor je eisprong als nog (ik dacht) 1 dag na je eisprong ben je vruchtbaar. Er is dus inderdaad een kans! Ik had je topic gevolgd, wat nogal wat andere reacties gaf. Leuk dat jullie het lot laten bepalen. Ik ben benieuwd of je over 2 weken een testje komt showen
Ik ben ook benieuwd. Weet precies weer hoe lang die 2 weken duren. Ik ben toch ook heel blij dat ik die pil niet heb genomen. Zou me dan toch altijd afvragen wat als.. Nu laten we inderdaad het lot bepalen, en dat voelt toch beter.
De kans op een zwangerschap is rond de 20% als je qua timing precies goed zit, als je een goede eisprong hebt en er goede zaadcellen aanwezig zijn. Dus alle randvoorwaarden moeten in orde zijn. Zijn die niet allemaal goed, dan zit je beneden de 20%. Qua timing zit je goed, aangezien zaadcellen gemiddeld nog twee-drie dagen blijven leven in je lichaam.