Mmm,ik twijfel of hij grijs is of roze Ben benieuwd naar je volgende foto. (Was jij niet pas bevallen?)
Zou eerst eens kijken of de testjes oplopen... Voordat je zo'n dure cb doet. Misschien dipsticks bestellen bij zwangerenkids ?
BabyAngel klopt mijn jongste is bijna 4 mnd. En ik ga morgen of overmorgen eerst nog een KV doen voor ik de digitale doe.
Met de mirena heb je geen eisprong in principe dus zou de test dat niet op kunnen reageren volgens mij........
Ik zie ze zeker wel, maar zo heb ik ze hier ook en mijn Hcg was 1, dus negatief..... Ik durf er dus niets van te zeggen eigenlijk. Bij mij staan ze er ook binnen 5 min.
Op de eerste foto zie ik zeker wat, maar de opgedroogde test op de laatste foto daar zie ik weer niks op. Be happy heeft een punt, of je eisprong waar de test op reageert of toch zwanger maar dan moet de test donkerder worden, spannend meid
+1 en wellicht ook even een ander merk proberen, ik heb meerdere keren vals positief getest met kruidvat tests, ze zijn erg gevoelig.
Ik zie ook wat! Heb je een idee waar je in je cyclus zit (als je die uberhaupt hebt met mirena)? Spannend hoor
Nee echt geeeeen idee ik ben sinds vrijdag (na 2.5mnd )gestopt met vloeien dus ik weet het echt niet hou het ook helemaal niet bij omdat we helemaal niet bezig zijn voor een derde.