Ik zie welgenelijk een streepje staan...maar twijfel inderdaad ook over de dikte... Pffff..je maakt het wel spannend zo he! Hahaa
Ik zie hem ook nog steeds! Maar hij lijkt niet veel duidelijker ofzo. Hoelang zou een test op eisprong reageren dan?! Snap dat je het spannend vindt!!
Ik zou zeker even je gyn bellen en het "probleem" voorleggen. Aangezien je een spiraaltje hebt zou je niet zwanger mogen worden
Vindt het een twijfelachtig streepje.... Bel idd je gyn Ik heb al eens een duidelijkere test gehad met een eisprong...volgens mij weet jij dat ook nog Saja
Ik zie hem ook nog steeds.. Maar ligt het aan mij of hebben die Kruidvat testen steeds vaker voorgedrukte streepjes? Ik vind hem namelijk niet echt roze maar eerder grijzig?
Ik heb in maart in dezelfde situatie als jouw gezeten, ook mirena, nu 7-11 bevallen van een prachtige dochter als je echt uitsluitsel wilt, zou ik als ik jouw was even bloed laten prikken bij de huisarts
hm ik zie het idd ook.. maar heb zelfs onlangs ook een paar dagen erg in de stress gezeten om zulke (grijzige) streepjes op de kv test die uiteindelijk toch niks bleken te zijn.. (ook een paar maandjes geleden bevallen, weet niet of er dan nog rest-hcg rondspookt ofzo) misschien een ander merk proberen?
Ik heb ze precies zo in het verleden tig keer gehad, zijn echt indroogstreepjes. Denk dus ook dat dat het is. Mijn streepjes waren er ook binnen de vijf minuten.
ik zie ook meteen een streepje...... zeker als je hem binnen een paar seconde ziet zou ik meteen even de gyn bellen. Zo zijn bij mij bij beide kids ook de testen begonnen.... sterkte.... kan me voorstellen dat je in de stress zit