Omdat ik deze testen nog i huis had en ik de CB te duur vind. Zoals ik al zei als ik zwanger ben haf t streepje duidelijker moeten zijn en dat is hij niet dus ga ik er vanuit dat hij negatief is en hoef ik dus ook geen CB test te doen
Ik snap niet dat sommigen niets zien. Streepjes zijn wazig en licht maar zijn wel degelijk streepjes. Bij mij heeft kv ook wel gereageerd op m'n ei maar die werden veel sneller weer wit. Vind t heel spannend voor je. Ben benieuwd of vandaag nog een testje hebt kunnen doen.
Dat is echt niet waar hoor! Ik had duidelijk een eisprong en ik ben zelfs 6wkn zwanger geweest met de Mirena.....helaas niet goed geëindigd en voor mij een reden om dat ding te verwijderen... @Saja: Ik zie echt een streepje op je test hoor!
Zie op alle testen een streep, goed dat je over een paar dagen weer gaat testen. Wie weet is het een reactie op je komende eisprong oid?
Ok, ze zijn inderdaad wel duur ja. Bij mij gaf ie duidelijk zwanger aan, terwijl mijn streepjes wel minder duidelijk waren dan de jouwe. Maar het is inderdaad duur.