Hi dames, ik ben nu 4wk en 4 dagen zwanger maar heb eigenlijk totaal geen symptomen behalve wat opgezette buik tegen de avond en zware borsten maar zo klein dat als ik niet oplet dan merk ik ook niets van. de testjes zijn van 11-13-18 dpo dus. Die van 18 dpo vandaag net gemaakt en die lijkt mij iets lichter dan die van 13 dpo.. De echo staat al ingepland over 1.5 weken maar wat denken jullie?? maakt ik mij onnodig zorgen?
Test ziet er super uit hoor, je laatste test is echt nog een stuk donkerder (en de controlestreep lichter). Ik zou je geen zorgen maken! Kwaaltjes zeggen zo weinig. En hopelijk binnen 1.5week een prachtige echo!
Testjes zijn prachtig! Gefeliciteerd! Hier ook nooit noemenswaardige klachten op dat termijn. Pas na 7 weken extreem zere boobs maar ook dat was na een paar weken over.
Je testen zijn prachtig, gefeliciteerd! Zou me over de kwaaltjes (of nouja, het ‘gebrek’ eraan) geen zorgen maken, hoor! Ik had in twee van mijn drie zwangerschappen ook helemaal nergens last van vóór een week of 6/7 en zo hebben zoveel vrouwen dat Op naar hopelijk een prachtige eerste echo!
O wat stom door al die gestrest kijk ik naar de laatste test naar linkere streep terwijl is inderdaad rechte! Heb 1000x gekeken en elke keer “shit, die is echt lichter dan de controle streep”... Heel erg bedankt voor antwoorden dat stelt mij een beetje gerust, echt!