Dag iedereen, Inmiddels onze allerlaatste cryo tp gehad van een vroege blasto. Vandaag zit ik op 13 dpo en mijn testen zijn helaas negatief. Op 3 dagen na tp had ik 1 malig spotting van roos/bruin. Nadie niets meer tot vandaag.... bij het afvegen duidelijk bloed. Ik gebruik amelgen 400mg 2x per dag en progynova 3x per dag. Is dit gwn de nakende menstruatie want innestelinngsbloeding zal het wss niet zijn... Nog iemand die ongesteld werd door al die medicatie heen? Ik heb het met utrogestan ook eens gehad maar die dosissen waren veel lager... Ik mag overmorgen een BN doen. Dank voor jullie reacties
Ik heb in het UZ Gent ook weleens Amelgen gebruikt maar ook Utrogestan en Duphaston. Ene keer moest ik echt stoppen met de medicatie om een menstruatie te krijgen en bij de andere terugplaatsing kwam het doorbreken medicatie heen. Heel verschillend dus.
Ja ik heb de vorige keren met amelgen ook telkens moeten stoppen eerst. Had het nu niet verwacht omdat amelgen toch een hogere dosis is.... ondertss niets meer gespot trouwens...
Ik gebruik met Utrogestan ook 800mg dus hetzelfde als 2x 400mg Amelgen. En het is bij mij dus heel verschillend.
Het kan per keer verschillen. Het kan zijn dat je wat spotting/bruinverlies door het gebruik van de medicatie heen krijgt. Dit is dan rond je NOD. Vaak zet het dan pas door nadat je gestopt bent met de medicatie. En het kan zijn dat je nergens last van hebt en dat het pas een aantal dagen na het stoppen begint.
Bij mij hield het e boel binnen waardoor K dacht dat het nog goed zat. Pas op de echo was duidelijk dat het niet goed was. Had wel soms wat bruinverlies maar dacht dat t een gesprongen vaatjes waren.