willen jullie even mee spieken

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Wilma06, Jan 26, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. apie3

apie3 Fanatiek lid

Jan 10, 2011
    1,815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Als je een zw test gedaan hebt, en deze is positief, dan denk ik dat jouw banner niet klopt? Volgens de banner kan je over 11 dagen pas testen??

2. Laurie

Laurie Fanatiek lid

Feb 29, 2008
    2,188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Heb je na je curretage wel een negatieve test gehad? kan dit nog positief daarvan zijn?

Je zit zoals je het aangeeft pas 16 dagen in je cyclus, dat lijkt eigenlijk onmogelijk om dan al een positieve zwangerschapstest te krijgen.

3. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    ik zat ook te denken.. kanhet zijn dat er nog hcg van je zwangerschap in je urine zat? Of heeft de gyn al een meting gedaan in je bloed?

Er wordt hcg gemeten als ik je test zie

4. disney1986

disney1986 Fanatiek lid

Oct 29, 2010
    1,527
    0
    0
    NULL
    NULL
    Alles kan, ik had op dag 20 een positest bij mijn docher :D

5. Wilma06

Wilma06 Actief lid

Apr 3, 2007
    264
    0
    0
    Brabant
    Vanochtend heb ik een nieuwe test gedaan en die was negatief

Volgende week vrijdag nog maar eens testen
    Bij mijn vorige zwangerschap ( die helaas niet goed afgelopen is na 16 weken ) had ik ook eerst een positieve test, bloed laten nemen dat was negatief en een week later een positieve bloed en urine test ..... we wachten af!!!!

6. beebiegirl

beebiegirl Actief lid

Oct 3, 2008
    311
    0
    0
    Als het een ovulatie test is is die negatief! Als het een zwangerschapstest is zie ik een klein streepje. Ik moet wel zeggen dat het een beetje een net als de test een vage vraag is :p

Share This Page