Hallo, Ik ben helemaal nieuw op het forum, en heb eigenlijk maar 1 vraag. Ik ben aan de pil, maar heb naar mijn idee heel veel zwangerschapssymptomen. Vorige week was mijn stopweek, en werd ik wel ongesteld (duurde langer dan normaal voordat ik ongesteld werd). Ongesteldheid deed een stuk minder pijn dan normaal (normaal gesproken heb ik echt heel veel pijn, en slik ik een pakje aleve feminax weg tijdens mn menstruatie ). Zoals ik schreef, duurde het langer voordat de menstruatie op gang kwam, ook duurde de hele mensturatie korter. Mijn 'klachten' van de afgelopen tijd: - Veel honger (na 2 volle borden eten gewoon nog een 3e willen pakken...) - Het heel koud hebben (echt met een shirt, een trui, een vest en een sjaal achter mn bureau, verwarming op stand 3, klagende collega's van de hitte, en het nog niet echt lekker warm hebben...) - zo'n 3 weken geleden wat kramp in de onderbuik. - MOE! (dinsdag om 7 uur thuis uit het werk, om 8 uur op de bank in slaap vallen, om half 12 wakker schrikken van vriend die thuis kwam en gewoon om 12 uur weer in bed liggen slapen tot half 7 de volgende ochtend...) - Stemmingswisselingen. Chagerijnig zonder daar ook maar een reden voor te hebben. - Vorige week moest ik ineens huilen. En zo kan ik nog wel even doorgaan. Nu ben ik dus wel aan de pil, maar je kan altijd bij die ene procent horen natuurlijk. Vorige week vrijdag zou ik ongesteld moeten worden (wat dus een paar dagen later wel gebeurde). Ik had al een vermoeden na al mn klachten en heb dus een test gedaan. Deze test was negatief. Nu ben ik er nog steeds niet helemaal gerust op, en wil dus nogmaals een test doen. Nu vroeg ik me af wanneer ik deze test het beste kan doen. Mocht ik zwanger zijn, is dat dan nu al zeker op een test te zien? Ik hoor graag of het zin heeft om vanmiddag een test te halen of dat ik beter nog even kan wachten Groetjes Mandy
hoi mandy allereerst welkom hier. je kan een test doen aangezien je klachten al denk ik dat ie negatief is omdat je een menstruatie heb gehad. als je echt een test wil doen om jezelf gerust te stellen dan zou ik de kruidvat 2 voor 5 halen. die zijn heel noukeurig en geven snel aan wel of niet zwanger en dan morgen ochtend testen. succes ermee
Hoi Mandy, Ik zou ook nog een keer testen. Vorige test was een week geleden. De tests van die Kruidvat zijn idd goed en goed betaalbaar! Succes!
Bedankt voor de reacties! Ik zal vanavond even langs de kruidvat gaan. Had nog nooit gehoord van 2 testen voor 5,- maar zal even zoeken! Morgenochtend dan nog maar een keer testen. Sabrina, menstruatie is er inderdaad geweest, maar minder en korter dan normaal. En aangezien ik weleens heb gehoord van vrouwen die tijdens de zwangerschap nog menstrueerden... Ik laat het morgenochtend nog even weten!
mandy ik kom morgen checken wat de uitslag is. idd zijn er vaak vrouwen die dat hebben. ik kijk vaak dat programma ídn't know i was pragnent. dan zijn er vrouwen 9 maanden zwanger en gaan ineens bevallen. gr sabrina
Inderdaad, nogmaals testen. Kruidvat 2 voor 5 euro of CB Digitaal (die aangeeft zwanger of niet zwanger). Maar jouw klachten zeggen ook niet alles hoor. Er waart momenteel ook een griepvirus rond bijvoorbeeld. Ik had toen ik net zwanger was, juist totaal geen eetlust en had het niet koud en ook geen stemmingswisselingen. Nu wil dat niet zeggen dat je niet zwanger kunt zijn hoor! Gewoon nog even testen. Geeft het weer aan "niet zwanger", dan denk ik dat je niet zwanger bent. Maar ben je daar zelf dan nog niet gerust op, dan kun je je huisarts voor de zekerheid nog even om advies vragen (mede gezien je klachten).