PCOS en vreemd temperatuurkaartje na miskraam

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Nemo81, 4 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nemo81

Nemo81 Actief lid

16 mrt 2010
    338
    0
    16
    Hoi meiden, ik ben de weg kwijt!

We hebben begin vorige maand een miskraam gehad. Ik heb PCOS en snap mijn kaartje niet.

Weet iemand wat mijn kaartje mij zegt? Zijn er verschillende eitjes gesprongen of heb ik juist geen eisprong omdat mijn temp de laatste dagen zoveel stijgt en daalt?

Ik dacht dat het dal op 36,2 mijn eisprong aangaf, maar dan had de temp moeten stijgen.

Wie kan me helpen?

2. Nemo81

Nemo81 Actief lid

16 mrt 2010
    338
    0
    16
    Wie kan mij vertellen of ik aan de hand van dit nieuwe kaartje (een paar dagen verder) een eisprong heb gehad?

De lijn stijgt na het eerste dal steeds verder, maar met dalen ertussen. Erg vreemd.

Bekijk bijlage 83976

3. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Hmm geen idee, ben je lid van fertility friend? die geeft namelijk aan of je wel of geen ei hebt gehad.

4. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Heb je kaartje in ff ingevuld...hahaha..en je hebt idd toen een eisprong gehad..dus bent nu 7 dpo...

5. Nemo81

Nemo81 Actief lid

16 mrt 2010
    338
    0
    16
    Bedankt meiden, voor de reactie!

Antares, wat lief dat je tijd erin hebt gestopt om het over te typen!

Ik heb dat zojuist ook zelf maar even gedaan na de tip!

Voor die tijd hebben we om de dag de liefde bedreven, dus ik ben heel nieuwsgierig.

Ben al zo blij dat ik dan 45 dagen na de mk weet waar ik aan toe ben!

6. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    was niet zoveel moeite hahaha....maar idd wel fij om te zien dat je een eisprong hebt!

Ik zou misschien ook eens moeten tempen...weet niet wat mijn lichaam doet met het bloed dat nog in mijn baarmoeder zat......hoop dat dat er snel uitkomt toch....en dan verder hahaha

als ik net zo een mooi ei als jouw krijg!! mag ikd uimen! (ook PCOS en geen eisprong)

7. Nemo81

Nemo81 Actief lid

16 mrt 2010
    338
    0
    16
    Tinkerbel, ik heb net ook even jouw grafiek gezien. We hebben 1 dag verschil tussen onze eisprongen! Grappig!

8. Tinkerbel80

Wanneer heb jij je ei gehad?

9. Nemo81

Nemo81 Actief lid

16 mrt 2010
    338
    0
    16
    Hoi Tinkerbel, ik had mijn ei 30 juni. jij 1 juli zag ik?

10. Tinkerbel80

Ja klopt. Leuk! gaan we samen op. Spannend!

11. Nemo81

Nemo81 Actief lid

16 mrt 2010
    338
    0
    16
    Mijn temp is vanmorgen weer gestegen, nu naar 37.

http://www.fertilityfriend.com/ttc/chartgraph_module.php?d=2010-06-18

Ik ben benieuwd of dit komt doordat ik veel bewogen heb in bed vannacht (muggen) en met de warmte te maken heeft.

Voor het eerst sinds mijn eerste zwangerschapsweken heb ik weer "herkenbaar" onrustig geslapen. Maar ik vrees dat ik woensdag moet afwachten om te testen. Ik hoop het zoooo...

Deel Deze Pagina