De kleine is nu 12.5 weken oud en zit op 5 flessen 180/6 hij laat er soms nogwel iets van staan. 1 sept moet ik weer gaan werken en gaat de kleine nr een GO. Zijn schema nu is 06.00,09.00,14.00,17.00,22.00. Maar julian geeft aan dat hij langer kan slapen, vandaag hebben we hem om 07.15 wakker gemaakt. Als ik de kleine laat slapen dan kom ik straks zelf in de knoop, ik moet hier om 07.30 vertrekken nr de go, wat is slim om te doen? Wil ook graag de tijd van 17.00 aanhouden omdat hij die fles dan nog bij go krijgt en hebben we iets meer rust bij thuiskomst om 18.00, voorheen kreeg hij wel om 18.00. En wanneer ga je over op 4 flessen? Even een paar dingen waar ik dus niet uitkom
hier zat ik dus ook heel erg mee, ik doe nu op de dagen dat ik moet werken haar eerste fles om 06.30 uur en dan komen we meestal 's avonds rond 22 uur weer uit (ze krijgt ook 5 x 180/6) en als ik vrij ben dan laat ik haar het zelf aangeven, vandaag kwam ze om 08.00 uur dus het kan zijn dat ze vandaag 4 flessen krijgt, ze neigt al wel een beetje naar 4 flessen omdat ze langer wil slapen en omdat ze (als ik haar om 06.30 uur voedt) niet zo'n trek heeft in de volgende fles (rond 10 uur) dat gaf het kdv aan. ik heb nu met het kdv afgesproken dat ze naar haar kijken en de fles geven wanneer ze honger heeft, gister was dat om half 12 pas dus gister heeft ze ook 4 flessen gehad. ik hoop dat het een beetje duidelijk is, ik doe dus wel een vaste eerste fles als ik moet werken maar als ik vrij ben dan laat ik haar zelf wakker worden voor de fles.