Eerste cyclus getemperatuurd - wat vinden jullie?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Lotje84, 25 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lotje84

Lotje84 Fanatiek lid

1 feb 2013
    2.189
    0
    36
    Hallo dames,

Ik heb afgelopen cyclus voor het eerst getemperatuurd. FF heeft mijn eisprong ondertussen een keer verschoven, maar ik zelf had al het vermoeden dat het CD14 zou zijn (ipv CD16 wat hij eerst aangaf). Ik heb geen eisprong gevoeld, maar wel ovulatietestjes gedaan.

Denken jullie ook dat het CD14 is geweest?
    Is er nog iets opvallends te zien aan mijn curve?

Zie mijn handtekening voor het temperatuurkaartje.

Alvast heel erg bedankt voor jullie blik en wijze woorden.

2. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Als ik puur van je curve zou uitgaan, zou ik je eisprong op cd 16 zetten.
    Verder vind ik het een 'normaal' kaartje. Aantal dagen spotting gehad zie ik.

3. Lotje84

Lotje84 Fanatiek lid

1 feb 2013
    2.189
    0
    36
    Dankjewel! Als je inderdaad enkel naar de curve kijkt, lijkt CD16 wel het meest voordehandliggend. Ik heb FF overigens ook ingesteld om de eisprong te breenen aan de hand van de temperatuur (en niet volgens de testjes e.d.). Misschien kan ik wel eens proberen om te kijken of hij dan wat veranderd.

Heb je op de dag van je eisprong normaliter ook nog een positieve ovulatietest? Of is dat enkel de aankondiging?

Ik heb inderdaad volgens mij altijd een paar dagen na de eisprong 1 of 2 dagen een beetje spotting. Meer roseverlies eigenlijk. Geen idee wat het is.

De symptomen die ik verder had op dag 13 en 14 was een ongelooflijk libido.

4. Lotje84

Lotje84 Fanatiek lid

1 feb 2013
    2.189
    0
    36
    Ik heb de instellingen even aangepast zodat FF de eisprong berekende aan de hand van de ovulatietests en ook aan de hand van symptomen. Bij beide laat hij de eisprong op CD14 staan.

Deel Deze Pagina