Hoi, Ik ben benieuwd naar wie er wel of niet vervolgonderzoek heeft laten doen na een niet zo positieve combinatietest. Wij kwamen in aanmerking voor verder onderzoek en hebben een vlokkentest laten doen. Ik verwacht eind deze week of begin volgende week de uitslag. Verder ben ik erg benieuwd naar uitslagen van de vlokkentest. Hoewel ik weet dat de kans 98 % is dat er niets aan de hand is, heb ik even een positieve boost nodig...
hoi, ellendig he, dat afwachten... hou je het een beetje vol zo? Ik leef met je mee, zat een week of zeven geleden in hetzelfde schuitje. Ik had 1:20 en ook een vlokkentest laten doen. De test zelf viel me trouwens alles mee, qua pijn enzo. Maar geestelijk.. pff... wat een ellende, die weken. Uiteindelijk bleek bij ons alles in orde. En dankzij de vlokkentest wisten we al bij ruim 13 weken dat we een zoon krijgen... toch nog iets positiefs uit al die ellende. We zijn nog nooit zo blij geweest als na de goede uitslag. En daarmee bedoel ik natuurlijk niet dat ik niet blij zou zijn geweest met een meisje, haha. Maar gewoon, dat er in die brief staat "we zijn verheugd u mede te delen dat er bij het onderzoek geen afwijkingen zijn gevonden." Meid, hou je vast aan die 98! En bedenk hoe blij je bent straks als je hoort dat alles in orde is met je kleintje. Hou je taai, denk aan de cijfertjes. Ik weet hoe je je voelt en het is klote, kort gezegd. Take care!!
Ik had uit de combi test een uitslag van 1 op 5. Uiteindelijk vruchtwaterpunctie laten doen, vlokkentest lukte niet. Alles is in orde, wij hebben wel een grote kans op vroeggeboorte en groeiachterstand, maar tot zover gaat alles perfect volgens het boekje Sterkte met wachten, het niet weten waar je aan toe bent vond ik het ergste!
Dank meiden. Ik kan nu aan weinig anders meer denken...blegh. De test ging bij mij ook soepel, de gyn verwachtte geen complicaties en tot nu ook nergens last van. Behalve de gewone kwaaltjes dan. Wat fijn dat bij jullie alles in orde bleek! Super!
Logisch dat je nergens anders aan kunt denken. Had ik ook, en mijn vriend trouwens ook. Het is gewoon even heel erg klote en de tijd kruipt op zo'n moment. Hou je taai. Hopelijk gaan de komende dagen snel voorbij en heb je snel zekerheid.
O bah, verschrikkelijk! Wij hadden 1:10 op syndroom van Down. Wat een onzekerheid. Wij hebben een vwp laten doen, geen afwijkingen gevonden. Ook later op de 20wknecho bleek alles in orde. Het komt vast goed, maar die onzekerheid is gewoon echt klote. Probeer bezig te blijven en verstand op 0 te houden. Komt goed! @ Foxter: mag ik je iets vragen? Waarom hebben jullie kans op vroeggeboorte of groeiachterstand?
Wat goed! Gefeliciteerd, geniet ervan! En van je kleine meisje in je buik! Gaaf he, die brief? Ik ben in staat om de mijne in te lijsten
Ts, wat fijn!!! Sorry, lees het nu pas. Ik heb vreemde bloedwaarden en mijn baarmoeder ligt in een vreemde positie. Dor de bloedwaarden is de kans op groeiachterstand groot, en door mijn baarmoeder is de kans groot dat de bevalling eerder gaat beginnen, en dat ik tijdens de bevalling mn baarmoeder mee naar buiten pers. Maar tot nu toe groeit mijn kindje goed en met de bevalling zien we het dan wel weer. Ze houden me erg goed in de gaten, en tot nu toe gaat het hartstikke goed.