Bekijk bijlage 4717 sepia vind ik ook mooi maar dan wel met vervaagt achtergrond.. nit wit maar dan ook sepia. als je de grote foto hb (beter kwaliteit) kan ik het voor je bewerken
Ik vind het zelf mooier als je het laat drukken op canvas om heel de foto of een gedeelte van de foto te doen...anders heb je zo'n wit stuk...
en deze nog... ik heb voor deze 3 trouwens standaard filters gebruikt die in Corel PS zitten... Om het even snel te laten zien...
Jeetje meiden wat een hulp, super bedankt! Ik vind de laatste foto van Pixie echt prachtig, en de eerste foto van Sara ook vreselijk mooi. Ik ga ze vanavond aan mijn man laten zien maar ik weet zeker dat het één van deze 2 gaat worden. Ik laat het dan zsm weten (is mss slim dat ik dan de foto naar diegene waarvan de foto kies per pb/ mail stuur, zodat hij nog eens op dezelfde manier bewerkt kan worden?) Ik ben hier iig heel blij mee, nogmaals; thanks!
Ik hoor het wel als jullie er eentje mooi vinden...danzal ik er naar kijken voor jullie... En anders weet ik zeker dat Pixie dat ook doet! Mailen is dan idd slimmer...dan is ie in het originele formaat...