ik ben bezig met het ontwerpen en maken van onze trouwkaarten, heb het ontwerp nu af... maar dan... nu komt t probleem... ik kan dat papier nergens meer krijgen!! het gaat om papier wat aan de ene kant bruin (glitter/parelmoer) is, en aan de andere kant beetje koper/oranje... nergens is dit dubbelzijdig papier te krijgen... heb het ooit ergens gekocht, maar weet niet waar, en ben dus nu zo langzamerhand ten einde raad... het probleem is dat als ik duocolor papier heb, ze of klein formaat hebben, of andere kleurcombinatie... heeft iemand enig idee waar ik dit kan krijgen (online misschien) ???? dus bruin/koper papier liefst in a4 formaat, of 30x30, of desnoods zelfs nog groter...(bij gebrek aan beter haha) en dan nog een probleem waar ik tegen aan liep, heb ik bruin met goud,wat ook geen probleem is, is het goud heeel glad, en is hier dus moeilijk op af te drukken, omdat dit gaat vlekken.. dus iedereen die een tip heeft, heeeeel graag!!!!
ow, xie net dat ze daar alleen kaarten maken, maar geen losse vellen papier verkopen.. ben echt op zoek naar papier, zodat ik ze zelf kan maken...
Bij van die kopierwinkels/ drukkerij winkels kun je heel veel verschillende soorten papier krijgen. Heb jij dat al geprobeerd?
Ik weet niet waar je woont maar deze winkel in Den Haag heeft echt allerlei papiersoorten. Ik heb hier zelf ook speciaal papier gehaald voor onze trouwkaarten. Papier-Royaal: Online bestellen van oa. papier, dagboeken en meer
Misschien op www.papicolor.nl te vinden? Ik hoop voor je dat je het papier niet te lang geleden hebt gekocht, want de collecties wisselen nogal in 'papierland'. Ik ben zelf namelijk erg creatief en kom er regelmatig achter dat iets er weer uit is gegaan. Succes ermee!
drukkerijen hier in de buurt verkopen helaas bijna geen papier... ik ga de opgegeven sites nog effe proberen, en anders is het helaas, maar moet ik andere zoeken.. iederen bedankt voor de reacties!
hier staat papier op in 2 kleuren, wat aardig in der ichting komt... als ik dinsdag nog niets gehoord heb van de hobbywinkel hier, ga ik deze bestellen... alvast heeel erg bedankt, dit komt al aardig in de richting!8)