Ik vind de foto's erg mooi! Juist heel netjes allemaal, en ik vind het persoonlijk ontzettend mooi ingericht! En voor die prijs!! Geen idee wat een appartement in Almelo kost normaal gesproken, maar dit is echt goedkoop! Ik zou het zo willen kopen (ware het niet dat ik in Limburg woon en al een redelijk dure koopwoning hebben) Ik snap echt niet dat het al zo lang te koop staat hoor! Hopelijk binnenkort een koper Succes! Edit: Oh ik lees nu dat het 2 WEKEN te koop staat haha ik las 2 JAAR
Ziet er netjes, mooi en verzorgd uit. Fijn dat overal foto's van zijn anders ben je altijd bang dat er bijv een oerlelijk verouderd toiletje inzit ofzo...
Niks mis met de foto's hoor! Vind het er juist ruimtelijk uitzien door de manier waarop ze genomen zijn. Maar kan me je gevoel wel voorstellen hoor, op foto's lijken dingen nu eenmaal anders dan ze in werkelijkheid zijn. Enne mijn complimenten voor de mooie inrichting! Succes met de verkoop
Ik vind de foto's wel mooi. Het is overal netjes, ruim en licht. In de hal had ik zelf inderdaad de jassen van de kapstok gehaald. Dat had net iets netter geleken. Maar voor de rest geen aanmerkingen, ik vind het er goed uitzien! Dat kamers kleiner lijken op de foto hou je toch, dat is bij iedereen zo. Succes, ik hoop dat het snel verkocht wordt!
Hier sluit ik me bij aan, vond die dubbele foto ook raar, maar verder mooi appartement hoor, ik denk gewoon dat het puur komt omdat je de tijd tegen hebt, ons huis staat ook te koop en weinig animo, maar er staat hier zo ontzettend veel te koop en iedereen loopt tegen hetzelfde aan.
Ik vind deze foto's mooier als wat je eerst had en het juist goed dat ze op deze manier genomen zijn zie soms foto's langs komen dat als je goed kijkt je ziet dat het op de foto veel groter lijkt dna dat het werkelijk is en dat vind ik van deze niet, succes nog steeds met de verkoop. Ik vind het juist goed geen frutsels ed, dat leid toch vaak af van wara het om gaat zeker op een foto.
Deze reactie komt nadat ik weer eens een poging gewaagt heb ons huis op te ruimen....en nu ik deze foto's zie kan ik wel janken... Maar goed dat ter zijde.... Enige wat ik had was dat ik even aan t puzzelen was hoe je woonkamer en eetkamer tenopzichte van elkaar zaten en dan samen met de keuken. (maar goed ik kom net van een 2 urige worsteling met was en slaapkamer + overloop opruimen en vloeren dweilen dus beetje moe...) Maar verder zou ik hem wel willen! Alleen wil ik geen flat dus toch weer niet. Maar vind het echt geen foute foto's hoor! En weet je...de interesse wordt gewekt en dan komen ze vanzelf wel kijken want iedereen weet hoe dat met foto's en makelaars gaat.
Ligt niet aan de foto's dat het nog niet verkocht is denk ik, ziet er netjes uit en zijn realistische foto's.
ik vind het eigenlijk erg mooi fototjes en jeetje wat een mooi gaaf huis je kan er zo intrekken zonder iets te eraan te hoeven doen dat je het nog niet verkocht hebt onwerkelijk hoor jammer ik daar niet wil wonen anders had ik hem zo gekocht heel mooi
Ik vind ook mooie foto's en wc en badkamer enzo is wel belangrijk, ik vind altijd lelijk als mensen verschillende stijlen daar hebben, dan moet alles er weer uit om alles 1 stijl te geven haha (ik ben een muts ik weet het) Enige wat heel erg smaakgevoelig is je slaapkamers, die sluit niet aan bij het rest van het huis qua smaak / inrichting. Nu vind ik dat persoonlijk belangrijk want ik kijk naar ruimtes maar tegenwoordig kijken ze heel pietluttig naar dingen. Verder zei onze makelaar vanmorgen dat echt alles moet zijn afgewerkt, dus kitrandjes, deurklinken goed vast en werkend) De rolgordijnen in je kamers zijn ook vrij donker terwijl in een kleinere ruimte wil je juist veel licht uitstralen. Maar scheelt dat ik zwart echt oerlelijk vind en niet zo snel zou gebruiken dus is ook persoonlijk maar goed het gaat hier ook om andere mensen hun smaak dus als ik dat denk kunnen andere mensen dat ook denken.. MAAAAAR dan kijk ik echt met een eksteroog want snap eerlijk gezegd niet dat dat zo lang te koop staat voor dat geld!! Dus zit ik echt te pietlutten wat er dan in godsnaam mee kan zijn haha
ik ben het eens met de anderen hier, ik vind de foto's dus echt niet verkeerd! Ik wil ook zo'n wc, dus ik zou die foto er echt wel op laten staan! En de hal is niet rommelig.. Volgens mij ben jij van jezelf heel netjes en dan kan dit wel storend zijn voor jezelf. Ik denk dat je gewoon de pech hebt van de huidige huizenmarkt, die is namelijk echt slecht! Bij ons in de straat komen ze nog niet eens kijken, er is gewoon heel veel te koop, en alles wordt steeds betaalbaarder. En als ik moet kiezen tussen een huis en een appartement dan wordt het ook echt een huis.
snap zoiezo mensen niet die zo slecht door iets heen kunnen kijken, je kijkt naar de ruimte en niet naar inrichting maar sommige mensen k*tkammen over dat de wc bril bruin is haha en kopen daarom geen huis ofzo (even overdreven natuurlijk) dan denk ik ja zie even het hele plaatje zeg!!
Ik vind de foto's dus ook niet lelijk.. Ziet er mooi uit hoor.. Ik denk dat het meer aan de plek/plaats ligt dan aan je appartement!! En vind juist dat de foto's goed laten zien wat de grootte is, je ziet zo vaak dat makelaars met een groothoek lens foto's maken en dat je dan daar komt dat het een stuk kleiner is.
heel mooi huis! wat vervelend dat het al 2 jaar te koop staat. Zo een mooi huisje zou toch snel moeten verkopen