Willen jullie even meekijken? Foto's huis..

Discussie in 'De lounge' gestart door Tamale, 25 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Slim, hier dit topic openen voor extra aandacht! Werkt als een trein! :D

Zeer mooi appartement trouwens!
    (En ja, ook de foto's zijn prima)

2. Marlous28

Marlous28 Fanatiek lid

5 mei 2010
    2.645
    0
    36
    Twente
    Ik vind de foto's ook erg mooi. Alleen met de makelaar heb ik zelf geen goede ervaringen. Mocht je toch mss eens overstappen kies dan voor Post jr Sanders.

3. me83

me83 Niet meer actief

mee eens!! mooie inrichting.. en de prijs:$.. voor jou huis betaal je hier 220.000 oid..

dit huis kan je je makelaar echt wel verkopen aan een leuk startersstel!

4. mjs

mjs Fanatiek lid

14 mei 2009
    2.128
    2
    0
    Vind het ook mooi hoor , en een reëel beeld volgens mij ?

Liefs Edith
    Mama van mees*

5. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ik vind het ook mooie foto's hoor! mooi huis!

6. zwangerevrouw

zwangerevrouw Fanatiek lid

22 jul 2011
    2.115
    222
    63
    zelfde, mooi huis en mooie foto's, ziet er dus prima verkoopbaar uit

7. Anne1985

Anne1985 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.364
    6
    38
    Prachtig appartement, zou er zo in gaan wonen als ik niet perse een tuin zou willen ;) (daarbij is het erg ver weg) Met de foto's is niets mis hoor.

Hopelijk ben je het snel kwijt

8. Mirro

Mirro Fanatiek lid

27 dec 2007
    1.782
    30
    48
    Ik heb niet alle reacties gelezen, maar wel goed naar de foto's gekeken:
    1- foto van de woonkamer moet een makelaar beter kunnen!
    2- de 2de foto van de badkamer vind ik onduidelijk. Het lijkt of er iets niet klopt.
    3- de foto van de hal zou ik ook zeker willen wijzigen.

Ennuh... gewoon de makelaar terug laten komen hoor, als je niet tevreden bent. Hebben meerdere mensen in mijn omgeving ook gedaan!
    Succes met de verkoop!

9. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    mooie huis.

foto's vind ik wel redelijk maar niet super.
    bij ons waren toen foto's gemaakt en daar ziet er alles heel groot uit. die ' factor' mis ik een beetje

10. zogezegend

zogezegend Niet meer actief

ja hoor mooie foto's verzorgd huis..
    anders maak je er zelf nog een paar van de ruimtes die jij niet goed vind uitkomen in hun foto's, die kan je ze aanbieden toch?

11. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

ik snap ECHT niet dat jullie appartement nog niet is verkocht!! zo'n ontzettend lage prijs!! als ik in almelo zou willen wonen had ik het 100% zeker weten gekocht. Ik snap ook niet dat er bijv geen alleenstaande man/vrouw naar komt kijken of mensen die net voor het eerst willen gaan samenwonen. echt een spotprijs, en vanaf augustus kunnen mensen toch niet meer al teveel lenen, dus misschien wel in jullie voordeel dat ze iets goedkopers zoeken

ik snap wel wat je bedoelt mbt de foto's. Als ik je foto's op hyves zie vind ik alles veeeel ruimer lijken dan op deze makelaars foto's

12. yessie

yessie Fanatiek lid

27 nov 2009
    1.208
    12
    38
    It Fryske Lân
    Misschien is het al gezegd hoor, heb gemakshalve niet je hele topic doorgelezen, maar ik vind het persoonlijk wel handig dat er ook van kleine ruimtes foto's te zien zijn.
    Wij hebben ooit van een woning geen foto's van onder andere een kleine badkamer, de hal en wc gezien. Dat viel in het echt zo tegen, waardoor bij ons naderhand altijd de gedachte heerste dat als er geen foto's van dergelijke ruimte op staan ze vast heel erg tegen zullen vallen! Dus ik vind het vooral positief dat ze erop staan!

Enne, vind het een erg mooi appartement! En ook mooie foto's. Vind de foto's van jullie 'kleine ruimtes' zeker van toegevoegde waarde omdat zelfs die ruimte af zijn!

13. Sensea

Sensea Niet meer actief

ik zie je probleem ook niet. zijn prachtige foto's.

14. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    de hal snap ik ook niet helemaal, maar verder ziet het er goed uit hoor!

15. mol81

mol81 Niet meer actief

Helemaal goed hoor, mooie foto's en een leuk huis!

16. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Mooi belichte foto's, alleen had hij wel een groothoeklens kunnen gebruiken, ik denk dat je dat bedoelt?

En de hal slordig? Ik vind het hele huis veel te clean, sorry...:)

17. Mayon

Mayon Niet meer actief

Ik vindt het prachtig! Zo netjes en modern..

18. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    Ik vind het mooie foto's hoor, keurig! Ook van de hal. En ook de wc is ok, kun je zien of je als toekomstige bewoner lekker in stijl een boekje kunt lezen (ja dus ;))

De enige foto die ik echt verschrikkelijk vind: de "profielfoto" Dit zou echt een reden voor mij zijn om het huis al niet aan te klikken. Het ziet er (sorry) heel bijlmerachtig uit. Als je de foto daarentegen aanklikt is het wel weer heel mooi, dus in ht groot zeg maar.

Dus misschien een ander soort foto van de voorkant van het appartement?

19. Tamale

Tamale Niet meer actief

Mamavesmee: Haha! Dat klopt, de vorige makelaar had foto's gemaakt, daar leek alles wel 10 keer groter!

Minime: Hij staat in januari ook al 2 jaar te koop! We zitten alleen net 2 weken bij een nieuwe makelaar! ;)

Wilma: Hahah! Weet je hoeveel zweet druppels ik daar voor gelaten heb? ;) De waskamer bijvoorbeeld, kan ik écht niet netjes houden!

Isademi: Hihi thanks! Die rolgordijnen vind ik ook echt vreselijk. ( had je ons huis het eerste half jaar moeten zien, knal rode muren met alleen maar zwarte meubels!!!! Wat bezielde me???? ) Maar ik mag geen nieuwe rolgordijnen van mn vriend aanschaffen, want hem zet ik elke keer aan het werk! :p

Marlous: Niet?? Ik kreeg juist de tip om over te stappen naar deze. Zaten eerst bij witte woningmakelaars, dat is helemaal verschrikkelijk! Maar bedankt voor de tip!
    Er zitten nu wel sinds kort nieuwe mensen op, dus hopelijk is dat in ons voordeel! ;)

Mirro: Hebben wij bij de vorige makelaar ook gedaan. Maar toen deze foto's waren gemaakt, zag ik dat als je opnieuw foto's wilt, je 75 euro moet betalen?!?

Daantje: Haha, ik moet altijd zo lachen om jou reacties! :D Je komt altijd zo verbaasd over! ;) Maar bedankt.. We hebben vorig jaar juni de laatste 2 kijkers gehad, die allebei niet serieus waren. Beetje triest voor iets wat bijna 2 jaar in de verkoop staat. Maar we zijn wel van 124.500 naar 109.000 gegaan. Dus we moeten het ook maar een kans geven nu. En alstie verkocht is, zie je DIRECT op hyves ben ik bang! :D

Zogelukkig: Hahah, ik hou zelf ook van een wat knusser huis hoor. Maar dit is wat ( als het goed is ) de meeste mensen willen zien! ;)

Juenco: Ik snap wat je bedoelt hoor. Is er dan een foto die je er bij ziet staan welke je wel mooi vind van het huis??

20. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.204
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Mooi huis en mooi ingericht. Jammer en raar dat het al zolang te koop staat

Deel Deze Pagina