Ik vind die foto van de hal zeker een hoop toevoegen want hij geeft een idee van de indeling. Ook die van de wc vind ik wel wat toevoegen, want daarop is te zien dat het een smaakvolle en nieuwe wc is. Ik weet niet of het in werkelijkheid zo is, maar als hij er niet bij zou staan zou ik denken dat daar nog wat aan gedaan zou moeten worden.
Mooi hoor. En met zo'n wc zou ik er denk ik ook wel een foto opzetten. Zien de mensen dat echt het hele app goed is onderhouden enzo. En ik zie graag veel foto's bij koophuizen, kun je je vanaf je bank al een beetje een indruk van maken. Hier in FR staat bijna niets online. Dat doen ze omdat ze niet willen dat mensen bijv op eigen houtje achterhalen waar het huis staat omdat je hier ook buiten een makelaar om, dus rechtstreeks bij de verkoper, op een gemakkelijke manier je huis kunt kopen. En de makelaar wil natuurlijk ook z'n centjes verdienen dus hier staat alles te koop zonder adres en met foto's waaraan je niet kunt zien waar het huis staat... Ennuh... ik denk dat de dames die vragen naar de prijs iets meer de westerse huizenprijzen zijn gewend. In oost en noord Nederland kun je voor dit geld nog wel wat leuks kopen. Alhoewel ik denk ik toch zelfs in Almelo wel een wat hogere prijs voor zo'n appartement had verwacht...
Mooi huis hoor, alles ziet er netjes en verzorgd uit. 1 kamer staat alleen een wasmachine geloof ik, dat vind ik alleen een beetje vaag (lamp en een plant erop?) Dan denk ik wat was/is dit voor kamer eigenlijk? Is het wel een kamer die je als slaap- of studiekamer kunt gebruiken? Omdat je meerdere foto's van de woonkamer hebt, kan je uiteindelijk wel goed de ruimte inschatten. Prima ruimte, alleen zo kil (las dat dat van de makelaar moest? Foto van badkamer en wc er wel op laten, anders vraag je je af hoe die eruit zien (en dat wil je ECHT wel weten). Verder zie ik wel op de balkonfoto wat dingetjes, zoals de verfvlekken op die tegeltjes onder het raam en de gele ramen (kleur past niet bij de rest buiten). Als je het balkon wat planten neerzet en mooiere meubels hebben mensen misschien meer het idee dat ze absoluut geen tuin hoeven te missen met zo'n balkon
Desiree: Ik weet het! Het kille was een tip, om alles wit te maken. En de foto's zijn al gewijzigd! Er stonden eerst andere foto's op van de douche en een andere foto van funda. Daar heb ik laatst direct achteraan gebelt.. De gele ramen op het balkon mag je niet wijzigen en die verfvlekken zaten er helaas al op! Maar ik snap wat jebedoelt. Thnks! Fransa: Is het echt niet! Eengezinswoningen kosten hier ( maar dan wel om op te knappen ) onder de ton.. Dus voor een opgeknapt appartement is dit niet veelste weinig! Sila24 en blup: ik snap het hoor! Zoals hier boven geschreven, het is heir gewoon goedkoop wonen! Dit is een normale prijs voor een opgeknapt appartement. We zitten wel ietsss onder het gemiddelde ( ongeveer 5000,- ) omdat we het graag kwijt willen. onze makelaar adviseerde ons om hem voor 99.000 te koop te zetten als je hem direct kwijt wilt. Maar dat is niet reeél en dan houden we er een schuld van +- 12.000 euro aan over... We houden er met deze prijs al een schuld aan over. In een goede huizenmarkt gekocht. En nu moeten we hem verkopen in een beroerde huizenmarkt...
Wow wat een prachtig appartement! Echt heel gaaf. Ik vind de foto's ook erg mooi en je ziet zo goed de indeling. Ook het toilet ziet er superstrak uit! Hopelijk is het zo verkocht!
ik vind het ook een heel mooi appartement en hele mooie foto's echt toevallig mijn smaak ook helemaal, helaas niet opzoek naar een appartement in almelo!
Wauw wat een mooi appartement zeg! Ruim! En die prijs vind ik echt heel erg meevallen! Hopelijk komt er nu toch snel een koper
Ik vind het ook een mooi appartement, en de foto's geven wel een aardig beeld van hoe het er uit ziet. Zelf vond ik wc en hal foto's zeker belangrijk, zou zelf snel denken dat er iets mis mee is als het er niet op staat. Vind het wel druk staan in de hal foto dat er dingen aan de kapstok hangen, dat is het enige dat misschien anders kan.
ik vind het duidelijke foto's je ziet dat het een ruim appartement is. ook wel goed dat er foto's van de buurt zijn. dat je t speeltuintje ziet. ik heb er niks op aan te merken. maar jij ziet t heel anders omdat t jouw huisje is.
hihi dat was mij dan wel opgevallen aan je foto's maar evengoed oogt het heel netjes allemaal. Dus daar zou het niet aan moeten liggen. Als ik hier de reacties lees, lijkt het probleem meer in de locatie te liggen niemand fan van Almelo??
Mensen uit andere plaatsen zouden hier niet snel heen verhuizen... En hier ligt de huizenmarkt gewoon echt op zn gat. Geen enkele vraag naar appartementen etc. Er staat hier zooooo veel te koop!
hoe kan dat nou? Almelo is zo leuk! de huizenmarkt ligt niet op zn kop hier maar de huizen zijn spotgoedkoop waardoor er weinig animo meer is! je hebt hier een eengezinswoning al voor rond de 100.000! beetje bijleggen om het naar eigen smaak te krijgen en je woont heel leuk! vooral aantrekkelijk voor starters!
Prachtig huisje zeg ! Maar ik begrijp je gevoel over de foto´s vooral van de huiskamer, het lijkt net of hij halverweg is genomen. ben je er bij geweest toen ze de foto´s namen ?? Bijn ons ging de makelaar echt zo ver mogelijk in de hoek staan.
ik vind wel dat de keuken en badkamer een beetje raar gefotograveerd zijn in de keuken mis je een duidelijk stuk (ik zou er dan 2van maken) en van de badkamer krijg ik geen duidelijk beeld rest vind ik er goed uit zien leuk huis, mooie inrichting ik zou hem wel willen, maar wij krijgen geen hypotheek dus dat schiet niet op
Bij ons is toevallig de fotograaf afgelopen maandag geweest!! Hier werd geen foto van de wc gemaakt, dat zijn niet zulke boeiende foto's, behalve als de wc hyper modern is ofzo!! Verder werd alles aan de kant geruimd. Geen prulletjes mochten er in beeld!! Alle jassen van de kapstok, heel het aanrecht moest leeg behalve de senseo en het messenblok ed!! Maar bij jou vind ik de foto's wel mooi hoor. Alleen die van de gang is idd een beetje rommelig met die jassen. Maar het valt nog mee, aangezien wij nu veel op funda voor huizen kijken zie je foto's waarbij niks is opgeruimd. Dat snap ik dan weer niet. Afwasborstels, glazen op het aanrecht. Gewoon nog krantjes en potjes in de wc, bed niet opgemaakt, speelgoed door het huis en nog meer van dat soort dingen. En dan ga ik me afvragen of dat wel door een echte fotograaf gemaakt is. Zoals jouw foto's eruit zien, zou ik wel in jouw huis een kijkje willen nemen (als ik zo'n huis zou zoeken). Het zou mij zeker niet storen, ziet er erg netjes uit!!
wij hebben een dik jaar met 2huizen gezeten en onze foto s leek t huis groter dus veel daarop afgeketst ik vind het mooie foto s