Ik zat net lekker een zak mini Kitkats leeg te eten. Op een gegeven moment deed ik een greep in de zak voor de volgende, was de zak leeg!! Oooh wat vond ik het erg dat ik niet bewust afscheid heb kunnen nemen. Dat ik niet wist dat het de laatste was. Dan had ik misschien wel wat langzamer gekauwd, had ik er meer van kunnen genieten. Nu heb ik de laatste gedachteloos op zitten schransen.... Slaat nergens op, maar hebben jullie dat ook wel eens?
Ja hoor, ik herken dit wel. Ik ben een type die niet één ieniemienie klein kitkatje kan eten. Het word er al snel meer dan één en voor je het weet ben je omringt door snoeppapiertjes. Wat mij helpt? Niet in huis halen. Dan kun je het ook niet eten. Hoe simpel.
haha ja niet in huis halen, maar soms heb ik er zooo zin in, dat word ik chaggerijnig.. ! haha maar ik heb het ook hoor... koek en chocolade..
Ja, dat is erg... Dan heb je voor je gevoel niet genoeg genoten van die allerlaatste haha... Maar ik ben nu ook begonnen met het niet in huis halen. En het is moeilijk. Soms zoek je nog alle kasten na en is er toch echt niets meer te vinden. Maar ik gun mezelf dan wel wat anders. Sultana of fruit.
Ik herken het wel, maar dan met wingums.. Die oranje vindt ik het lekkerst, dus die bewaar ik voor het laatst ( i no).. Maar ik ben (meestal) niet iemand die het in 1 keer opkrijgt, dus dan komt mijn man thuis en pakt zo dat zakje en eet hem leeg.. Met alle oranje snoepjes dus.. Haha.. Nu hebben we allebei ons eigen snoepzakje.. Echt belachelijk eigenlijk! Gr. Carlien
Hier ook niet door mij maar door vriendlief Heb ik trek in borrelnootjes heeft ie er bijv mar 3 in de zak laten zitten. Maar ik eet eigenlijk nooit in een keer een zak leeg Ik heb meestal trek in 10000 dingen tegelijk
hahaha ja dat heb ik ook..ik moet weten of het de laatste is..en als zoontje lief de laatste pakt (van wat dan ook) dan wordt ik gek hahaha
hhah nee gelukkig heb ik dat niet anders was ik nu tonnetjerond denkik, maar goed dat jij het wel gewoon kunt opeten zonder aan te komen