Hoi meiden, Ik heb maandag getest en toen zag ik in eerste instantie niks. Toen ik in de avond weer keek zag ik wel wat.. Ik dacht die telt vast niet, ligt al te lang. Nu heb ik vanmorgen weer getest en had ik deze test. Ik vind hem best wel vaag. Maar ik weet niks van testen. Deze is van de action. Hoort het zo onduidelijk te zijn? Ik heb een onregelmatige cyclus waar ik nog mee aan het uit zoeken ben hoe ik in elkaar zit.. Nu zou ongeveer vandaag mijn nod zijn.. Maar ja ik weet het niet zeker. Ik had wel gister en eergisteren wit/roze verlies bij afvegen.. Heel weinig. Ik dacht mijn ongi zal wel komen... Of is het een innesteling? Of is dat te laat Snap d'r weinig van.. Wat denken jullie? Vanmiddag een clear blue test halen? En wanneer zou ik die dan het beste kunnen gebruiken?
Een streepje is een streepje hoor! Gefeliciteerd!!\ Ik zou voor de zekerheid die van kruidvat 2v5 halen die zijn ook gevoelig en zouden een streepje moeten geven.. over een paar dagen dan nog een clear blue erbij di geeft aan zwanger of niet zwanger en ook hoeveel weken vond ik zelf super handig Succes!
Action is meestal vrij licht idd. Als je met testpoint of kv test zal t veel duidelijker zijn maar ik denk goed nieuws zou nog een paar dagen wacht met de digitale. Heb je met of zonder conceptie indicatie? Die met zijn gevoeliger dan zonder.
Ik heb er nog geen 1! Ik ga dan de test halen die de weken aangeeft.. Lijkt me mooi. Ik kan het nog niet geloven hoor... Ik ben ook niet super blij ofzo.. Het komt ook nog niet echt aan.. Me vriend weet het nog geen eens.. Ik dacht echt dat me ongesteld eraan kwam namelijk..! Hij zei gisteravond al: je zit me gewoon blij te maken met een dooie mus haha terwijl ik het zelf ook echt niet weet.
Ik ga vd week nog eens testen. In het echt is hij trouwens wel wat duidelijker. Ik kreeg het niet goed op de foto met mijn telefoon. ..
cb zou ik laten, die zegt alleen maar voor een berg geld wat je zo ook kan zien. lekker een kruidvat test halen zou ik adviseren, die is gevoeliger
Nou meiden mijn cb test net gedaan en was ook positief! Het is dus echt. .. Hij gaf 1-2 aan. Dus 3a4 weken. . Zelf denk ik 4 a 5 weken omdat ik lange cyclus Had van ongeveer 35 dagen. Iemand een idee hoe ik dan moet rekenen?
Een lange cyclus zegt weinig over hoe lang je zwanger bent. Je moet rekenen met je eisprong. Mijn ei is bijv altijd heel laat.. vorige keer dat ik zwanger raakte pas dag op 26.. maar dat zegt dus niets.. Je moet je even kijken wanneer je ovulatie was en daar 2 weken voor gaan zitten. En dat is dan officieel de 'eerste dag van je zwangerschap'. (ook al was je toen zogenaamd nog ongesteld)