Bedankt voor jullie reacties dames. Ik vind het zo vervelend. Die stomme test drang... Nog vervelender dat de streepjes zijn om te zetten naar een negatieve foto ( zwart wit). Dan kleurt het 2 de streepje ook steeds licht op. Zou sensi test dan toch indroog strepen hebben? Nu maar wachten op de menstruatie. Gisteravond behoorlijke last gehad van krampen. Heb er een kruik bijgepakt. Gelukkig zakte het af na 3 uurtjes
Oh meid toch ik ben een goede tuurder maar zie werkelijk niets. Als je staafjes in negatief moet zetten en uren moet kijken en de rest niets ziet, dan zal het wss niets zijn. Je zou door kunnen testen maar ook paar dagen overslaan zodat je meer zekerheid hebt later. Sterkte
Ik zie helaas ook niks. Lijkt me dat de test nu ondertussen al wel donkerder had moeten zijn als t van een zwangerschap zou komen..
Iedereen heel erg bedankt voor het meekijken . Ik blijk niet zwanger. Mijn hcg is 1 Ik heb behoorlijk donkere strepen op de ovulatietesten. ( eigenlijk altijd ). Wat kunnen oorzaken zijn van Veel lh in de urine? Ik ben na het stoppen met de pil (okt) nog steeds niet ongesteld geworden. Moet ik me zorgen maken over de hoge dosis lh en het uitblijven van de menstruatie?