HELP!! advies betreffende KMA!!

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door suze238, 1 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suze238

suze238 Actief lid

9 mrt 2009
    296
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    spijkenisse
    mijn zoontje heeft KMA, sinds een week of 6 zijn we pepti aan het geven. Al zijn klachten waren weg (krampjes, huilen, eczeem, spugen diaree) tot 2 weken geleden.. sinds die tijd komen alle klachten langzaamaan weer terug. Nu de laatste twee dagen is het weer drama, de eczeem zit overal krabt zich over, komt 's nachts weer huilend en ontroostbaar spuugt weer veel, diaree krampjes enz.
    Ik denk zelf dat de pepti niet sterk genoeg is, nog teveel KM-eiwit erin.. maar waar moet ik terecht om hier over te vragen voor eventuele andere voeding? mijn huisarts lijkt niet echt veel verstand ervan te hebben, daar ben ik al geweest ivm de diaree en die ging kijken voor andere voeding, adviezeerde omneo :$:(
    kan ik het cb bellen denk je?? maar is ook zo'n algemeen nummer dat je een verpleegkundige aan de telefoon krijgt,
    ik weet het even nietmeer... help, wil zo niet het lange paasweekend in eigenlijk...

2. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Ik zou even bellen met de fabrikant, die hebben een 24 uur per dag nummer dat je bellen kunt en die kunnen je vast vertellen waar je verder kunt.
    En, morgen is het vrijdag hoor, dan zijn alle winkels enzo toch gewoon open?

3. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    tja je kan nutrimegen kopen, maar ik zou gewoon naar de kinderarts gaan, als het echt niet gaat kan je huisarts een afspraak met spoed regelen, hebben ze bij ons ook gedaan.

morgen is de huisarts er natuurlijk niet, ik zou dan gewoon naar de huisartsenpost gaan.

4. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    ik zou dan idd ook gaan kijken voor nutramigen
    die is sterker als pepti
    en trek je het echt niet meer dan zou ik gewoon het HAP bellen
    zo is het ook niks..
    succes meid

5. suze238

suze238 Actief lid

9 mrt 2009
    296
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    spijkenisse
    bedankt voor de reacties, hij ligt nu lekker te slapen gelukkig maar is echt niet in zijn hum!
    krabt heel zijn hoofdje open, heb hem maar een mutsje op gedaan...
    morgenochtend eens zien en anders idd maar naar de HAP :(

6. suze238

suze238 Actief lid

9 mrt 2009
    296
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    spijkenisse
    nou net toch maar naar de HAP geweest, hij krabde heel zijn hoofdje open en bleef maar huilen. Heb zalfje gekregen voor de eczeem en ze heeft neocate dieetvoeding voor geschreven, kent iemand dit?
    alleen hadden ze dit niet bij de apotheek dus heb nu nutramigen voor het weekend gekregen en als die op is dan krijg ik neocate.. hoop dat het goed gaat!

7. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Wat fijn dat je zo goed geholpen bent bij de HAP!!

Neocate is de zwaarste dieetvoeding die er is. Nog een stapje meer dan Nutrimagen.
    Mijn dochtertje heeft deze voeding gehad en deed t er prima op! zij bleek na een dubbelblinde provocatie geen KMA te hebben en drinkt nu andere FV.
    Tip: bestel meteen een blik of 4, aangezien ze per 400gram gaan.. Dan heb je iig genoeg in huis en hoef je niet elke 3 dagen opnieuw te bestellen..

Succes en hoop dat de kleine snel weer klachten vrij is!

Deel Deze Pagina